Strona 2 z 3

Re: Skrzynia biegów i termostat

PostNapisane: 4 gru 2016, o 00:30
przez mariusz1415
Korek wlewu oleju
Resized_20161204_001828.jpeg
Resized_20161204_001828.jpeg (126.31 KiB) Przeglądane 11272 razy

Re: Skrzynia biegów i termostat

PostNapisane: 5 gru 2016, o 15:37
przez mariusz1415
I znów na forum nikogo nie ma jestem tylko ja...
Propozycja do moderatora żeby zamknąć to forum całkowice...
Przykre to jest że nie można uzyskać żadnej ale to żadnej pomocy...

Re: Skrzynia biegów i termostat

PostNapisane: 5 gru 2016, o 18:34
przez sparspar
Przeczytałem Twój wątek i nie wiem o co pytasz?
...(tak konkretnie)

Re: Skrzynia biegów i termostat

PostNapisane: 11 gru 2016, o 20:08
przez mariusz1415
mariusz1415 napisał(a):Jutro sprawdze termostat.
Powiedzcie mi czy te dwa przewody zaznaczone na czerwono to odmy?
Załącznik Resized_20161202_193012.jpeg nie jest już dostępny

Jeden idzie do rury dolotowej do przepustnicy a drugi idzie i wpięty jest w silnik z tyłu pod kolektorem. Który od czego jest? I jak sprawdzić czy one działają prawidłowo po oczyszczeniu ich z masła.
Pozdrawiam


Konkretnie chodzi mi o te dwa węże od czego jest ten cieńszy po lewej
Resized_20161202_193012.jpeg
Resized_20161202_193012.jpeg (203.61 KiB) Przeglądane 11235 razy

Re: Skrzynia biegów i termostat

PostNapisane: 13 gru 2016, o 11:33
przez mariusz1415
Halo ziemia do forumowiczów jest tam kto?!

Re: Skrzynia biegów i termostat

PostNapisane: 14 gru 2016, o 17:14
przez sparspar
To jest odma, która pracuje stale (omija przepustnice). A co Ty chcesz sprawdzić?
Węże mają być po prostu drożne...a wtedy wszystko będzie działać"prawidłowo"...
Pozdrawiam

Re: Skrzynia biegów i termostat

PostNapisane: 17 gru 2016, o 15:04
przez mariusz1415
Po nieco ponad dwóch tygodniach odmy znów były zapchane... temp. silnika max 88 stopni... dziś po czyszczeniu tych węży odmy zapaliłem auto w garażu,wyłączyłem nadmuch wewnątrz i tak gdzieś po ponad 40 min temp. urosła do 100stopni i włączył się wentylator chłodnicy i temp.spadła do 85stopni.
I nawet z korka masło się rozpuściło , co robić żeby podnieść temp. podczas jazdy.
Pozdrawiam

Termostat, twarde weże, brązowa maź pod korkiem oleju

PostNapisane: 25 gru 2016, o 17:50
przez mariusz1415
Witam.
Wesołych świąt.
Dziś jechałem w trase po 80 km w jedna strone czyli 160km. Po powrocie do domu weże chłodnicy były twarde jak kamień,korek zbiornika chłodnicy kupiłem oryginalny GM w salonie za 80zł.
Płynu nie ubywa jedynie jak weze sa twarde to jest mniej a jak odkręce korek to ciśnienie wypcha powietrze na zewnatrz i płynu jest ponad ''kalt''.
Temp. silnika płynu chłodzącego miała max 91stopni, brązowy majonez na korku wlewu oleju pozostał.
Co jest grane prosze pomóżcie.
Pozdrawiam

Termostat, twarde weże, brązowa maź pod korkiem oleju

PostNapisane: 26 gru 2016, o 10:53
przez mariusz1415
Dziś przejechałem 6km i węże znów twarde a jak odkreciłem korek to ciśnienie spadło i zauważyłem że co jakiś czas pojedyńczy bombelek wylatuje z dolnego węża w zbiorniczku chłodnicy

Re: Termostat, twarde weże, brązowa maź pod korkiem oleju

PostNapisane: 26 gru 2016, o 21:07
przez jacek40
kolego z tego co pamiętam miałem podobny przypadek swojej asterce G tylko że u mnie było widoczne zapocenie pomiędzy głowicą a silnikiem,ubywało płynu chłodniczego,węże były twarde,maz pod korkiem oleju,są jakies testery by sprawdzić uszczelkę pod głowicą,u mnie korek od oleju wyglądał tak dorzucam screna http://screenshooter.net/7139782/ximdset