Astra 3 forum Astra H forum

Opel Astra H forum


Przebieg Opel Astra 3 forum gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Cz�ści do Opla Astra H Profesjonalne odzyskiwanie danych

blow off HKS z20ler pomocy

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem benzynowym i LPG.

Moderator: piotii

blow off HKS z20ler pomocy

Postprzez faja11 » 28 lis 2012, o 14:26

Witam

prosze o pomoc w sprawie montażu blow off'a HKS sqv 3 ponieważ po zamontowaniu go za przepustnica w miejscu w którym powinien byc zalożony
wszystko jest ok lecz po osiagnieciu przez auto 4 tys. obr zapala sie inspekcja i blad p1108 .
jest to błąd czujnika przed intercoolerem ktory wskazuje za duży spadek ciśnienia powietrza w tym ukł.

teraz pytanie do was czy ktoś miał podobny problem i jak go rozwiązał ? prosze o pomoc
:)
faja11
Nauka jazdy
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28 lis 2012, o 14:19
Silnik: 2.0T Z20LER


Re: blow off HKS z20ler pomocy

Postprzez Tom Hagen » 28 lis 2012, o 18:41

Moim zdaniem problemem jest zawór sam w sobie. Ja miałem założony zawór Bailey DV26D, który jest dedykowany do między innymi naszych silników i wszystko było OK.

Obrazek

Założyłeś oryginalny HKS sqv 3 czy chiński zawór za 200 zł Allegro?
Obrazek
Avatar użytkownika
Tom Hagen
Klubowicz
 
Posty: 189
Dołączył(a): 29 sty 2012, o 19:19
Lokalizacja: ZGY!
Silnik: 2.0T Z20LEL

Re: blow off HKS z20ler pomocy

Postprzez faja11 » 29 lis 2012, o 09:22

zawór zalozyłem dokladnie w tym samym miejscu , myślicie ze winą jest sam zawór skoro kosztowal 230 zł ? czy zawory dedykowane do naszych silników muszą być 2 czy 1 tłoczkowe z regulacja czy nie ? bo ten mój coś duzo upuszcza .

w takim razie jaki kupić zeby na 100% było ok ten który wymieniłeś ?
faja11
Nauka jazdy
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28 lis 2012, o 14:19
Silnik: 2.0T Z20LER

Re: blow off HKS z20ler pomocy

Postprzez Tom Hagen » 29 lis 2012, o 10:18

Nie chodzi tu o cenę zaworu choć po części pewnie też, a o jego jakość. Sprawdź ile kosztuje oryginalny japoński HKS ;) . Z tego co się orientuję w przypadku naszych silników zawór powinien być 2 tłoczkowy. Jak już wcześniej pisałem Bailey DV26D jest zaworem dedykowanym i nie miałem z nim żadnego problemu. Mogę go polecić z czystym sumieniem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tom Hagen
Klubowicz
 
Posty: 189
Dołączył(a): 29 sty 2012, o 19:19
Lokalizacja: ZGY!
Silnik: 2.0T Z20LEL


Powrót do Napęd, silniki benzynowe i LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 22 gości

stat4u
Dziękujemy za wsparcie naszego forum firmie KodIT Usługi Informatyczne - Odzyskiwanie danych Poznań.