Strona 2 z 2

Re: Kontrolka poziomu oleju, zmiana oleju z 5w30 na 10w40

PostNapisane: 23 wrz 2018, o 12:25
przez lisu7
Rób jak uważasz. W tej kwestii nie dojdzie się do porozumienia jedni byli nauczeni ze 10w inni ze tak ja producent. Kończąc dam przykład: Sąsiad ma renault mastera 2.7l na ropę i ma najechane prawie 400tyskm, a jak sprowadzał sobie to miał 200kkm. Olej wymienia co 15kkm i leje na zimę 0w40 a na lato 5w40. Rocznie robi ok 40-50kkm i sam nie dowierzałem jak zobaczyłem kolor oleju po 15kkm, był po prostu jak nowy i to w dieslu, gdzie każdy mówi że musi być czarny... Fakt faktem nie kupuje tanich olei,tylko millersa. i koło silnika nic nie było robione oprócz sprzęgła i eksploatacyjnych rzeczy.

Re: Kontrolka poziomu oleju, zmiana oleju z 5w30 na 10w40

PostNapisane: 23 wrz 2018, o 12:38
przez jankos
lisu7 napisał(a):Rób jak uważasz. W tej kwestii nie dojdzie się do porozumienia jedni byli nauczeni ze 10w inni ze tak ja producent. Kończąc dam przykład: Sąsiad ma renault mastera 2.7l na ropę i ma najechane prawie 400tyskm, a jak sprowadzał sobie to miał 200kkm. Olej wymienia co 15kkm i leje na zimę 0w40 a na lato 5w40. Rocznie robi ok 40-50kkm i sam nie dowierzałem jak zobaczyłem kolor oleju po 15kkm, był po prostu jak nowy i to w dieslu, gdzie każdy mówi że musi być czarny... Fakt faktem nie kupuje tanich olei,tylko millersa. i koło silnika nic nie było robione oprócz sprzęgła i eksploatacyjnych rzeczy.

Dziękuję za pomoc.

Re: Kontrolka poziomu oleju, zmiana oleju z 5w30 na 10w40

PostNapisane: 23 wrz 2018, o 12:44
przez lisu7
Spoko. Nadmienie że u mnie przez lanie złej jakości oleju + wymiana y nie na czas = zapieczone pierścienie. Teraz doczyscic się nie mogę płukankami