Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem benzynowym i LPG.
Moderator: piotii
przez rusek518 » 14 wrz 2019, o 17:37
Witam.
Od jakiegos czasu mialem bledy od drugiej sondy wiec postanowilem ja wymienic (orginal siemens) . Kupilem dedykowana niby sonde Delphi Es20284 12B1 ktora zostala mi zaproponowana w InterCars i okazalo sie ze przewody w kostce nie pokrywaja sie z instalacja w aucie. Pozamienialem wtyki i pozostal jeden blad P0136-02 obieg pradu O2 za slabe napiecie. Sonda w wiekszosci stoi czsami wartosci skacza 20-50-370mV.
Mam pytanie czy takie odczyty moga byc spowodowane przez podpiecie przewodu sygnalowego do masy i odwrotnie czy czujnik sie zepsol przez to ze byly zle wpiete przewody? Obwod grzalki jest prawidlowo wpiety i rezystancja na poziomie 6,5ohm
Niestety Delphi nie dalo opisu przewodow i wszystko odbywa sie metoda prob i bledow
-
rusek518
- Kierowca
-
- Posty: 13
- Dołączył(a): 14 wrz 2019, o 17:28
- Silnik: 1.8 Z18XE
przez piotii » 20 wrz 2019, o 19:17
miernik w rękę ( omomierz ) znajdzie grzałkę ( najwyższy opór ) powodzenia
-
piotii
- Moderator
-
- Posty: 332
- Dołączył(a): 8 paź 2018, o 16:08
- Lokalizacja: Chociszew
- Silnik: 1.6 Z16XEP
-
przez rusek518 » 20 paź 2019, o 20:05
Sprawa zalatwiona. Delphi to niedorozwuj ktory sprzedaje dedykowany element do danego samochodu a przewody w kostce sa ulozone inaczej niz te w instalacji samochodu. Wymiana na NTK z prawidlowo wpietymi przewodami i po problemie sonda dziala tak jak powinna.
-
rusek518
- Kierowca
-
- Posty: 13
- Dołączył(a): 14 wrz 2019, o 17:28
- Silnik: 1.8 Z18XE
Powrót do Napęd, silniki benzynowe i LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 14 gości