Bulgotanie silnika / Problem z płynem chłodniczym
Napisane: 10 maja 2020, o 21:06
Witam, chciałbym prosić o pomoc jako ze astra 1.6 105km 127000 km, jest moim pierwszym samochodem mam z nią problem. Dzisiaj po przejechaniu około 30km zgasiłem go zajrzałem pod maskę i usłyszałem bulgotanie takie jak na filmie który wrzuciłem na yt, zlokalizowane jest to z prawej strony silnika, akurat korek był minimalnie odkręcony od płynu chłodniczego wiec nie wiem czy to moze mieć związek jakis z wyciekiem
https://youtu.be/m8EK1uVIsPo
Czasami wyskakuje kontrolka collant level check, dzisiaj na odcinku 20km prostej drogi temperatura oscylowała w okolic 105-111 stopni, ogolnie temperatura jest dosyć duża nieważne ile km zrobione. I minimalnie niestety widać ze płyn ucieka nie jestem pewien czy przez korek , ale nigdzie wycieku nie widać oprócz dzisiaj bo lekko korek odstawał i syczało delikatnie po zgaszeniu.
Mam wrazenie ze czasami przy ruszaniu mi lekko szarpie
Brak oleju w płynie chłodniczym , brak masła , olej w normie
Wypedalowalem dodatkowo błędy które pokrywają sie z tymi które zobaczyłem na komputerze
Nieprawidłowy klucz - pewnie problem z cimem ale pali normalnie
Wykryto przerwę zapłonowa przy niskim poziomie paliwa
Niski poziom płynu chłodniczego przez radiator
Jesli jest ktos w stanie w jakikolwiek sposób pomoc byłbym wdzięczny. Przeglądałem inne tematy i w niektórych każą zbiornik wymienic a w innych temperatura nie jest az tak duża jak w moim, w innych znowu cos o cewce i świecach pisza ... Proszę o wyrozumiałość i pomoc, pozdrawiam wszystkich czytających
https://youtu.be/m8EK1uVIsPo
Czasami wyskakuje kontrolka collant level check, dzisiaj na odcinku 20km prostej drogi temperatura oscylowała w okolic 105-111 stopni, ogolnie temperatura jest dosyć duża nieważne ile km zrobione. I minimalnie niestety widać ze płyn ucieka nie jestem pewien czy przez korek , ale nigdzie wycieku nie widać oprócz dzisiaj bo lekko korek odstawał i syczało delikatnie po zgaszeniu.
Mam wrazenie ze czasami przy ruszaniu mi lekko szarpie
Brak oleju w płynie chłodniczym , brak masła , olej w normie
Wypedalowalem dodatkowo błędy które pokrywają sie z tymi które zobaczyłem na komputerze
Nieprawidłowy klucz - pewnie problem z cimem ale pali normalnie
Wykryto przerwę zapłonowa przy niskim poziomie paliwa
Niski poziom płynu chłodniczego przez radiator
Jesli jest ktos w stanie w jakikolwiek sposób pomoc byłbym wdzięczny. Przeglądałem inne tematy i w niektórych każą zbiornik wymienic a w innych temperatura nie jest az tak duża jak w moim, w innych znowu cos o cewce i świecach pisza ... Proszę o wyrozumiałość i pomoc, pozdrawiam wszystkich czytających