Strona 7 z 12

ecn 033504

PostNapisane: 28 sty 2016, o 12:06
przez a_lewicki
Witam. Mam taki błąd ECN 033504. Czujnik wału korbowego wymieniony i nic. Błąd dalej się pojawia. Zauważyłem też, że pompka paliwa chodzi dosyć długo, jest sekunda przerwy i dalej pompuje bez końca :/ Jakieś pomysły co do przyczyny?

Silnik 1.3 CDTI

kolektor ssący Astra III 1,9 ctdi 150 KM

PostNapisane: 29 sty 2016, o 15:53
przez piotrekc91
Witajcie



Jestem tu nowy, a więc nie wiem czy piszę w dobrym dziale. Jeśli nie to prosiłbym o przeniesienie do działu właściwego. ;) Mam kilka pytań odnośnie kolektora ssącego w astrze III 1,9 cdti 150 km. Czy naprawiać, jeśli tak to gdzie najlepiej? (Płock i okolice) Czy kupić nowy a jeżeli nowy to jaki i za ile?



Pozdrawiam

Jak podłączyć Liqi Moly D.Spulung bezpośrednio w 1.7 cdti.

PostNapisane: 4 lut 2016, o 13:41
przez KUBEK188
Witam.
Są filmiki w sieci jak to się podłącza ale na innych silnikach. Gdzie do puszki z filtrem paliwa idą 4 wężyki. Pokazane jest które z nich też mostkować. W 1.7 dth w puszce są 2 wężyki. Wydaje mi się że trzeba wężyk IN z jakimś innym pomostkować a Out idzie na wtryski + jakiś powrót z silnika i do butelki z Liqi Moly.
Na zdjęciu widać przewody idące pod samochód (do filtra i przelewowy do baku). Odczepiamy przelewowy i mostkujemy z "IN" z filtra (robiąc obieg). Koniec węża przelewowego przedłużamy i wkładamy do płynu czyszczącego. Tak samo przedłużamy "OUT" i do płynu. Całość z czyszczeniem trwa około godziny.
Efekt fajny, lepsza reakcja na gaz, poprawa korekt wtrysków.

Regulacja mechanizmu zmiany biegów

PostNapisane: 20 lut 2016, o 16:22
przez neonx
Mam problem z regulacją mechanizmu zmiany biegów Astra h 1.9 cdti 150km skrzynia m32 Problem polega na tym że nie wiem jak zablokować dźwignię zmiany biegów w pozycji serwisowej Robi się tak samo jak w zafirze B tylko że w zafirze jest wbudowany bolec otwór do blokowania dźwigni ( TAK SIĘ ROBI W ZAFIRZE Po lewej stronie podstawy dźwigni widać mały otworek. Wciskamy blokadę biegu wstecznego i ciągniemy dźwignię w lewo - blokujemy w pozycji serwisowej za pomocą wbudowanego bolca. ) ale w astrze h nie ma tego otworu i bolca Proszę o pomoc może ktoś już kiedyś to robił

Wibracje podczas żwawego przyspieszania

PostNapisane: 27 lut 2016, o 09:48
przez jahoo84
Jestem od niedawna posiadaczem asterki h z silnikiem 1,7 cdti 110km i mam pewien problem, podczas żwawego przyspieszania od 1800 do 2100 obr./min na nadwozie przenoszą się wibracje i głuchy dźwięk pewnie z silnika co ciekawe nie ma tego problemu przy łagodnym wciskaniu gazu.
Auto ładnie odpala nie ma żadnych wibracji podczas gaszenia/odpalania. Dwumas był jakiś czas temu wymieniany.
Jakieś sugestie?

Re: Wibracje podczas żwawego przyspieszania

PostNapisane: 28 lut 2016, o 04:10
przez umek19
oj propozycji wiele , może dokręć koła, sprawdz łożysko połosi, poduszki silnika , felgi i opony, czy nadkole przymocowane jest itp. Zakładam wersję optymistyczna czyli silnik sprawwny skrzynia i dwumasa ze sprzegłem też. Kiedys miałem podobny przypadek i raz była winna osłona tarczy hamulcowej a raz wysechł smar w przegubie i kazdy mowił, że to nie przegub.

Tryb awaryjny i spadek mocy

PostNapisane: 3 mar 2016, o 11:08
przez piti93
Witam dziś po wyżej 3tys obrotów włączył mi się tryb awaryjny i auto straciło moc . Po zatrzymaniu się zgaszeniu i odpaleniu jechało normalnie lekko kopcąc na czarno i znów po wyżej 3tys tryb awaryjny. Czy ktoś miał już ten problem ? A kod błędu metodą gaz hamulec to ECN02345A z góry dziękuję za pomoc

opel astra h 1.3 cdti brak mocy

PostNapisane: 5 mar 2016, o 16:45
przez perek11111
Witam posiadam Opla astre h 1.3 cdti
Mam problem jadac dzisjaj zaswieciła się kontrolka trybu awaryjnego i auto natychmiastowo straciło swą moc .
Po zgaszeniu samochodu i odpaleniu zaswieciła sie kontrolka silnika maxymalne obroty to 3tys dodam że auto nie kopci
Błedy po wcisnieciu gaz hamulec sà następujace

ECN157101
ECN057102
ECN065070
ECN010703
ECN013508
ECN013063
ECN223708
ECN013008
ECN161450

PROSZĘ O POMOC POZDRAWIAM MARCIN

Re: Tryb awaryjny i spadek mocy

PostNapisane: 5 mar 2016, o 19:24
przez umek19
albo elektrozawór turbiny, albo węzyki od elektrozaworu albo turbina do czyszczenia/regeneracji. Elektrozawór jest z tyłu silnika, dostęp raczej od dołu obok rozrusznika nowy jak dobrze poszukasz to 245zl albo spróbuj stary zregenerować(zacina się tłoczek więc trzeba go wyczyścić/nasmarować). Ale temu , że kopci to sprawdz jeszcze egr. Powodzenia

Z19DTL odpowietrzenie układu paliwowego

PostNapisane: 5 mar 2016, o 21:27
przez mario221
Witam

Jestem świeżo upieczonym posiadaczem Astry H i pierwszy raz posiadam silnik diesla.
Niestety musiałem wymieniać wtrysk gdyż silnik nie palił na czwarty cylinder. Zamieniłem wtryski miejscami z pierwszego na czwarty a z czwartego wsadziłem do pierwszego i wtedy czwarty chodzi a pierwszy nie. Kupiłem wtrysk i przy wymianie zapomniałem zaślepić przelewu i teraz silnik wcale nie zapala. Jak skutecznie odpowietrzyć układ ? Czy przez przelewy mogło dojsc do zapowietrzenia ? OP-COM nie widzi zadnych błędów a silnik nie pali.
Proszę o pomoc.