Strona 5 z 5

Re: Charakterystyczny świst/pisk/bulgotanie w moim Asterku

PostNapisane: 20 lip 2018, o 21:46
przez Gregoriuss
I teraz nasuwa się pytanie czy cała operacja ma sens, bo u mnie "jeszcze" nie ma wycieków z wtyczki, a cała sprawa związana z przepływem paliwa i nowym dekielkiem to jedna wielka zagadka, bo nigdzie nie ma żadnej informacji że "nowy" dekielek jest poprawiony czy dzięki niemu tego uporczywego dźwięku nie będzie, dla tego zastanawiam się nad przeróbką teraźniejszej puchy i zrobić coś metodą (+)(-) może się poprawi, albo i nie...
Qurde, jest to problem z którym boryka się tylu ludzi i nie chce mi się wierzyć że przez tak długi czas nikt nie znalazł "złotego" środka na tą przypadłość, jestem uparty i będę próbował, jak wyjdzie moja modyfikacja to podzielę się tym z wami, puki co, dziękuję Panu szmic za sugestie i propozycje, natomiast będę badał temat, aż rozwiążę go do końca...

Re: Charakterystyczny świst/pisk/bulgotanie w moim Asterku

PostNapisane: 20 lip 2018, o 22:41
przez szmic
dźwięk powinien zniknąć jak będzie szczelne i w komorze pompy CR nie będzie powietrza, decyzja należy do Ciebie jaką opcję naprawy wybierzesz, życzę powodzenia.

Re: Charakterystyczny świst/pisk/bulgotanie w moim Asterku

PostNapisane: 17 lip 2019, o 19:00
przez kula350
Witam. Wymieniłem filtr na 1.9. Nie wymieniałem całych przewodów tylko końcówki. Dalej słychać ten gwizd. Czy trzeba wymienić przewody? W poprzednich postach było coś o zaciskaniu przewodu gumowego przed pompą. Zacisnął lekko i wówczas się pojawia gwizd. Czy w tym filtrze jest zawór zwrotny? :evil: :twisted: :twisted: Już mam dość. Fajnie się jeździ, ale to jest wkurzające.

Re: Charakterystyczny świst/pisk/bulgotanie w moim Asterku

PostNapisane: 2 sty 2020, o 17:22
przez Samuel1983
Witam, Panowie jestem na etapie wymiany filtra na 1,9 - jak podłączyć 2 piny na 4 piny w obudowie z 1,9 ????

Re: Charakterystyczny świst/pisk/bulgotanie w moim Asterku

PostNapisane: 14 maja 2020, o 10:16
przez Samuel1983
Panowie jestem po wymianie całego filtra od 1,9 cdti i dalej to samo- buczenie przy pompie wysokiego ciśnienia - dodatkowo większość przewodów gdzie sie dało wymienione na gumowe, rozrząd sprawdzony czy nie za mocno naciągnięty- mechanik mówi że może to robić pasek rozrządu bo jest z teflonem .....

Ręce opadają z tym już


SZMIC jak się z tobą skontaktować??? Może coś przeoczyłem ???

Re: Charakterystyczny świst/pisk/bulgotanie w moim Asterku

PostNapisane: 13 cze 2023, o 14:51
przez Macior89
Witam. W obecnym czasie nie ma opcji kupna nowej obudowy filtra ani samego dekielka (brak na magazynach w całej Europie) nie sączy nigdzie ropy, filtr wymieniony na bosh i głowa mnie już boli od tego ćwierkotania. Ktoś pomoże ?