Z17DTL - zle ustawiony rozrzad ? zdjecia
Napisane: 7 mar 2014, o 18:10
Witam!
Jestem posiadaczem Astry 1,7 DIESEL - ISUZU - Z17DTL 2004 r.
Zabrałem się za wymianę paska rozrządu... No i niestety napotkałem problem.
Po kilkunastu obrotach silnikiem nie jestem w stanie wkręcić dwóch śrub do blokowania rozrządu.
Jak uda mi się zablokować koło od rozrządu to nie mam możliwości wkręcenia śruby od pompy wtryskowej.
Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć o co chodzi ? Dlaczego nie jestem w stanie zablokować jednocześnie pompy wtryskowej i wałka rozrządu ??
Zdjęcie które jest załączone do postu obrazuje położenie paska w momencie kiedy jestem w stanie zablokować pompę wtryskową ale nie mogę zablokować wałka rozrządu. Na zdjęciu widać ile obrotu brakuje do zablokowania wałka rozrządu.
Zdjęcie rozrządu : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a219a4e7899826a3.html
Jestem posiadaczem Astry 1,7 DIESEL - ISUZU - Z17DTL 2004 r.
Zabrałem się za wymianę paska rozrządu... No i niestety napotkałem problem.
Po kilkunastu obrotach silnikiem nie jestem w stanie wkręcić dwóch śrub do blokowania rozrządu.
Jak uda mi się zablokować koło od rozrządu to nie mam możliwości wkręcenia śruby od pompy wtryskowej.
Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć o co chodzi ? Dlaczego nie jestem w stanie zablokować jednocześnie pompy wtryskowej i wałka rozrządu ??
Zdjęcie które jest załączone do postu obrazuje położenie paska w momencie kiedy jestem w stanie zablokować pompę wtryskową ale nie mogę zablokować wałka rozrządu. Na zdjęciu widać ile obrotu brakuje do zablokowania wałka rozrządu.
Zdjęcie rozrządu : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a219a4e7899826a3.html