Strona 1 z 1
Tryb awaryjny i brak mocy
Napisane:
14 lis 2015, o 09:01
przez zurek121
Podczas prędkości około 110-120 km/h czasami pojawia się kontrolka "samochodzik z kluczykiem". Samochód bardzo słabo reaguje na wciskanie pedału gazu, jakby turbina się nie włączała. Czasami po jakimś czasie ikonka znika i wszystko wraca do normy. Ponowne włączenie zapłonu zawsze pomaga. Kiedyś pojawiała się to bardzo sporadycznie, teraz już coraz częściej. Wczoraj na autostradzie pierwszy raz zdarzyła mi się sytuacja, że samochód zwolnił, ze 120 km do około 100. także pedał w ogóle nie reagował. Orientuje się ktoś co to może być. Pozdrawiam.
Re: Tryb awaryjny i brak mocy
Napisane:
14 lis 2015, o 09:06
przez panjanek
Witam.Odlacza ci turbine elektrozawor sterowania turbiny do wymiany.
Re: Tryb awaryjny i brak mocy
Napisane:
14 lis 2015, o 09:21
przez zurek121
Ok, dzięki. Ile mniej więcej kosztuje wymiana tego ?
Re: Tryb awaryjny i brak mocy
Napisane:
14 lis 2015, o 11:39
przez herman27l
Witam.
Miałem bardzo podobne objawy , z tym że po jakimś czasie najczęściej podczas wyprzedzania auto całkowicie mi gasło obroty spadały do zera a powodem tego okazał się czujnik na listwie paliwowej.
Re: Tryb awaryjny i brak mocy
Napisane:
14 lis 2015, o 12:48
przez zurek121
Akurat problem z gaśnięciem też już miałem i przyczyną był czujnik położenia wału.
Re: Tryb awaryjny i brak mocy
Napisane:
14 lis 2015, o 14:35
przez panjanek
Zawor kosztuje ok 200zl wymienic mozesz sam dwie srubki do odkrecenia jedna kostka i dwa przewody podcisnienia .
Re: Tryb awaryjny i brak mocy
Napisane:
15 lis 2015, o 08:43
przez zurek121
Ok , dzięki. A jeszcze jedno pytanko. Co sądzicie, bo mieszkam 1100 km od Polski i niedługo będę do niej jechał, śmiało mogę z tą "awarią" jechać czy lepiej już tutaj na miejscu naprawić (Belgia) ?
Re: Tryb awaryjny i brak mocy
Napisane:
15 lis 2015, o 13:19
przez panjanek
Mozna z ty jezdzic ale zle wpywa to na turbine .W internecie kupisz zawor za ok 60 eur jak pisalem wymiana jest prosta i jestes w stanie sam to zrobic.