Strona 17 z 19

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 26 kwi 2017, o 05:17
przez astra110
Zawór zamówiony i wymieniony. Auto od razu odpalilo i chodzi równo. Zrobiona nauka dawki. Narazie jest ok zobaczymy na jak długo.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 4 cze 2018, o 19:22
przez piotrh
witam, mam trochę durne pytanie, ale jestem laikiem w tych sprawach. Czy istnieje jakiś "patent" na wypięcie wtyczki z SCV ? Moja za cholerę nie drgnie.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 4 cze 2018, o 21:07
przez Patrykus
nosek do naciśnięcia jest na samym środku wtyczki + trochę siły do wyciągnięcia

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 16 lis 2019, o 12:25
przez grzes283
Dzień dobry.
Prawdopodobnie u mnie jest również zawór do wymiany. Mam tylko pytanie. Kupować w serwisie oryginał, czy dobry będzie zamiennik Denso z allegro bądź Intercarsu?

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 16 lis 2019, o 13:11
przez Patrykus
a od kiedy Denso jest zamiennikiem w DTJ/DTR ???????????

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 16 lis 2019, o 15:39
przez grzes283
Z Twojej wypowiedzi wywnioskowałem, że Denso to oryginał, tak?
Musiałem gdzieś złe informacje przeczytać, nieważne. Może inaczej, czy wkładać oryginał z serwisu, czy zamiennik z allegro za około 300-500 zł?

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 17 lis 2019, o 08:27
przez Patrykus
układ paliwowy jest Denso, na którym pojeździsz ciut dłużej jak na zamienniku i tak długo nie wytrzymują, więc sam zdecyduj co brać Denso czy zamiennik - różnica w cenie

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 17 lis 2019, o 12:39
przez grzes283
Ok. Dzięki za odpowiedź. Zdecyuje się ma zamiennik. Rocznie robię max 10k km, więc chyba tyle wytrzyma. Jeśli nie, kupię oryginał. W IC Denso ok. 900 zł a jakieś no name ok. 300 zł. Od tego muszę odjąć zniżki dla warsztatów. Wówczas zobaczę różnicę.
Pozdrawiam

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 17 lis 2019, o 13:05
przez Patrykus
w zamiennikach możliwości jest kilka ponieważ takie same pompy z zaworkami szły do kilku innych marek, mają tylko inne numery, swego czasu brałem z allegro nowe za 180zł

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 17 lis 2019, o 15:49
przez grzes283
Domyślam się, bo po allegro tego masa lata i wszystkie niemalże identyczne.
Ogólnie, to kupiłbym coś niemalże najtańszego i zobaczył jak długo posłuży. Już nie jednokrotnie i nie w jednym aucie przekonałem się, że niektóre zamienniki w 100% się sprawdzają, a kosztują połowę tego, co oryginał.