Strona 1 z 1

Błąd 02345A

PostNapisane: 26 lut 2016, o 20:35
przez Dolar
Witam was serdecznie

Mam dosyć dziwny problem mianowicie Asterka rocznik 2006 1,9 cdti 100km przy ruszaniu ze swiateł i jezdzie takiej zeby zdazyc na nastepne zielone , a wiec 1 gaz 2 gaz 3 gaz i przy obrotach mniejwiecej 3200 , zapala sie czek i tryb awaryjny max 3000 obrotów . Wyłączam silnik właczam i jest normalnie . Dzieje sie tez identycznie przy jezdzie na trasie i probie wyprzedzenia redukcja na trójke i dups tryp awaryjny i tak samo jak powyzej.

pierwsza diagnoza vacu pompa no i wymieniona jakos w sierpniu. przez jakis czas byl spokoj ale pozniej sprawa wrocila. W miedzy czasie wyciety został dpf [to oddzielna sprawa].
ostatnio czyszczony czujnik podcisnienia oraz egr i mialo byc dobrze mechanicy jezdzili pilowali auto i niby nic , ja wsiadam pierwszy start 1 gaz 2 gaz 3 ... no i to samo , propozycja warsztatu wymiana czujnika podcisnienia , "a jak nie to to bedziemy eliminować metodąprób i błędów". Jak to mówia biednego niestac na oszczedzanie i chcialbym to zrobic raz a dobrze , moze ktos z forumowiczów mial tak samo lub bardzo podobnie . Licze na kazda pomoc i podpowiedz. jesli brak jakis info pytajcie dopisze

Re: Błąd 02345A

PostNapisane: 28 lut 2016, o 07:21
przez mateusz
mozliwe ze ten czujnik o ktorym Ci mowili jest walniety bo wlasnie zeby nie podac za duzego cisnieni zeby Ci nie rozerwalo nic w srodku to czujnik wywala blad i ogranicza Ci auto.

Re: Błąd 02345A

PostNapisane: 14 kwi 2016, o 18:48
przez Dolar
Wiec tak :
- wymieniony czujnik cisnienia doladowania w kolektorze i dalej to samo
- wymieniony zawór ciśnienia doładowania turbiny i dalej to samo

nastepna opcja to podobno czyszczenie turbo bo moga byc zrypane klapy sterujace powietrzem jakies kierownice czy cos