Strona 1 z 1

Filtr Paliwa 1,7 CDTI DTH

PostNapisane: 25 paź 2012, o 23:24
przez deepower
Witam. Czy prawidłowo zrobiłem?. Przy wymianie filtra założyłem filtr w górną część (pokrywkę) i docisnąłem do sprężynki i zalałem ropą dolną część i wcisnąłem do środka filtr i skręciłem siłą 6N czy to jest prawidłowo filtr się dobrze ułoży?. Czy powinienem włożyć w dolną część filtr zalać ropą i wcisnąć górę i skręcić?.

Re: Filtr Paliwa 1,7 CDTI DTH

PostNapisane: 31 paź 2012, o 13:18
przez rebeka
Witam! Jestem własnie na tym samym etapie-wymiany filtra paliwa! Ale ja tylko odłączam wtyczke bo tam jest i odkrecam pokrywe -1 torx. Otwieram pokrywe z góry ,odginam ja na bok i wyciagam stary filtr! Wkładam nowy w miejsce starego ;) skręcam to i przekrecam zapłon aby paliwo naszło do filtra! Po czym normalnie odpalam! Bez zalewania go osobno ropa Różnie mówią o wymianie tego filtra!

Re: Filtr Paliwa 1,7 CDTI DTH

PostNapisane: 31 paź 2012, o 15:07
przez deepower
Bezpieczniej jest włożyć filtr po wyczyszczeniu puszki w dolną część i zalać ropą wtedy masz 100% pewności że nic się nie przedostanie na czystą stronę ALE ALE pokrywka górna ze sprężynką nakładana na filtr i ciężko nachodzi kiedy filtr już siedzi u dołu i jest zalany czystą ropą przy nakładaniu góry może podwinąć uszczelkę filtra dlatego pytam czy jak nałożę na górną część filtr i przycisnę do końca do sprężynki i włożę całość do puszki zalanej czystą ropą to dół filtra nie będzie za wysoko i filtr nie będzie prawidłowo ułożony co może spowodować przedostawanie się brudu na czystą stronę od dołu filtra?????????. CZY TO NIE MA ZNACZENIA.?????. Mogli zrobić normalny metalowy i cały do wywalenia bez integrację w środek i by było po problemie no ale jest to trzeba się z ty męczyć.