1.9CDTI faluje obrotami, normalnie jezdzi i odpala
Napisane: 21 lis 2016, o 13:44
Witam, od niecałego miesiąca jestem posiadaczem Astry z 2007roku ( kostki wtrysków są czarno-żółte) i mam taki problem że auto na postoju faluje obrotami minimalnie i są delikatnie wibracje na całym aucie ( jak w starym 1.9TDI ) zauważyłem też że po odpaleniu nie faluje przez około 5 sekund potem zaczyna, podczas jazdy jak mocno wcisnę gaz nie kopci, czasami tylko delikatnie puści dymka na czarno.
Kolega mi mówił żeby zobaczyć koło pasowe alternatora bo on miał tak samo w swojej A4 1.9TDI i był dźwięk jakby nierównej pracy silnika tylko obroty nie falowały. Zobaczyłem to i niby jakieś tam dziwnie odgłosy wydaje, wstawię wam filmik do oceny.
I przy okazji zauważyłem że cieknie mi z jakiejś rurki olej nie wiem od czego ona jest i czy to jest normalne.
LINK DO FILMIKU
Przebieg 175tyś km czy oryginalny tego nie wiem, ale raczej tak bo w środku stan jak z salonu.
Sprawdziłem już:
- dwumasę czy wcisnę sprzęgło czy nie to jest tak samo
- EGR dzisiaj czyściłem i dalej jest tak samo
- wtyczki wtrysków odłączałem po kolei na włączonym silniku i to raczej nie one bo po odłączeniu wtyczki silnik bardzo nierówno pracował (słychać dużą różnicę)
- przepływomierz też raczej ok bo jak go odłączyłem to (wywaliło checka, standard) i auto nie miało mocy a chodziło tak samo
- filtr powietrza wymieniłem na nowy BOSCHA
- DPF był w tym aucie ale poprzednik go wywalił z tego co mi mówił
Już mi ręce opadają nie wiem co z tym zrobić, proszę was o pomoc w tej sprawie.
Kolega mi mówił żeby zobaczyć koło pasowe alternatora bo on miał tak samo w swojej A4 1.9TDI i był dźwięk jakby nierównej pracy silnika tylko obroty nie falowały. Zobaczyłem to i niby jakieś tam dziwnie odgłosy wydaje, wstawię wam filmik do oceny.
I przy okazji zauważyłem że cieknie mi z jakiejś rurki olej nie wiem od czego ona jest i czy to jest normalne.
LINK DO FILMIKU
Przebieg 175tyś km czy oryginalny tego nie wiem, ale raczej tak bo w środku stan jak z salonu.
Sprawdziłem już:
- dwumasę czy wcisnę sprzęgło czy nie to jest tak samo
- EGR dzisiaj czyściłem i dalej jest tak samo
- wtyczki wtrysków odłączałem po kolei na włączonym silniku i to raczej nie one bo po odłączeniu wtyczki silnik bardzo nierówno pracował (słychać dużą różnicę)
- przepływomierz też raczej ok bo jak go odłączyłem to (wywaliło checka, standard) i auto nie miało mocy a chodziło tak samo
- filtr powietrza wymieniłem na nowy BOSCHA
- DPF był w tym aucie ale poprzednik go wywalił z tego co mi mówił
Już mi ręce opadają nie wiem co z tym zrobić, proszę was o pomoc w tej sprawie.