Strona 1 z 1

Przeładowanie turbiny PO234-odchylenie dodatnie

PostNapisane: 6 sie 2019, o 20:31
przez Ciesiel83
Witam.
Mam problem błąd jak w temacie. Ciągle tryb awaryjny i odcięte turbo. Wymieniłem oba elektrozawory. Sprawdzone wymienione wężyki, nowe turbo. Pompa Vacum dziala.Nie wiem co jeszcze może być przyczyną.
Podobno jeszcze może to być katalizator ...
Czy ktoś miał podobny problem?
Czy ewentualnie mogę w tym modelu wyciąć katalizator?

Re: Przeładowanie turbiny PO234-odchylenie dodatnie

PostNapisane: 13 sie 2019, o 16:02
przez miklo80
Cześć. Miałem ostatnio to samo. Winny był zbiornik podciśnienia. Czarna skrzynka, podobno spełniająca także rolę filtra, zapchała się i turbina nie wstawała. Samochód nie miał mocy i po mocnym przygazowaniu wywalało błąd przeładowania turbiny.

Re: Przeładowanie turbiny PO234-odchylenie dodatnie

PostNapisane: 13 sie 2019, o 18:58
przez Ciesiel83
Dzięki za pomoc. Sprawdzę jutro. Dziś wybebeszylem katalizator. Nie miałem okazji przetestować za bardzo po mieście ale wydaje mi się że to nic nie dało więc może to rzeczywiście ten zbiornik, aczkolwiek chyba w 1.7 on nie występuje

Re: Przeładowanie turbiny PO234-odchylenie dodatnie

PostNapisane: 13 sie 2019, o 19:05
przez miklo80
Katalizator czy DPF?

Re: Przeładowanie turbiny PO234-odchylenie dodatnie

PostNapisane: 13 sie 2019, o 19:08
przez Ciesiel83
Katalizator. Nie mam DPF. Za katalizatorem nie ma drugiej sondy więc powinno być ok. W 1.7 chyba nie mam tego zbiornika. Mam elektrozawory podciśnienia i oba wymieniłem na nowe.

Re: Przeładowanie turbiny PO234-odchylenie dodatnie

PostNapisane: 13 sie 2019, o 19:28
przez miklo80
Chyba jednak będziesz miał taki zbiornik. Zajrzyj na na priw.

Re: Przeładowanie turbiny PO234-odchylenie dodatnie

PostNapisane: 29 sie 2019, o 08:39
przez Ciesiel83
miklo80 Dziękuję bardzo za naprowadzenie. Gruszka jak pisałem na priv była ok, ale za to cięgno od klap kolektora chodziło bardzo ciężko i w niepełnym zakresie. Grucha zasysała cięgno do góry, które nie odskakiwało więc klapy był cały czas zamknięte. Wyczyściłem kolektor ssący i cięgno chodzi lekko w pełnym zakresie , ale błąd nadal wyskakuje.
Już nie mam pomysłów co jeszcze może być nie tak. Wymieniłem jeszcze czujnik MAP i dalej to samo.