1.9 ZDTH 150 KM Błąd ECN 22795b - Brak mocy po wymianie Turb
Napisane: 30 mar 2020, o 13:17
Witam,
po wymianie turbo i wszystkich filtrów, auto dziwnie się zachowuje.
Na zimnym silniku przez pierwsze kilka sekund silnik faluje i jakby się dławił, po czym to ustępuje.
Dodanie gazu na postoju skutkuje czarnym dymem z rury. Auto w trasie prawie nie jedzie(do połowy wciśniętego gazu czuć jakąś tam moc, ale nie zmienia się ona praktycznie przy wciśniętym gazie do końca). Ciężko się wkręca na obroty. Od 5 biegu z 2 tys do 3 tys obrotow musi minąć z jakaś minuta(ma się wrażenie jakby wskazówka obrotów stała w miejscu). Na 3 biegów dałem rade dokręcić do 4 tys obrotów i wyskoczył błąd silnika. W kabinie czuć zapach spalin, i co jakiś czas zapach świeżej ropy. Teraz nie wiem, czy wszystkiemu winne jest turbo, czy padło coś innego w międzyczasie :/
Znalazłem coś takiego:
ECN 22795b --> P22795 - to błąd o niewłaściwym ciśnieniu w obwodzie doładowania silnika. Pojawia się w przypadku rozszczelnieniea kolektora dolotowego , intercoolera lub usterki zaworu EGR
po wymianie turbo i wszystkich filtrów, auto dziwnie się zachowuje.
Na zimnym silniku przez pierwsze kilka sekund silnik faluje i jakby się dławił, po czym to ustępuje.
Dodanie gazu na postoju skutkuje czarnym dymem z rury. Auto w trasie prawie nie jedzie(do połowy wciśniętego gazu czuć jakąś tam moc, ale nie zmienia się ona praktycznie przy wciśniętym gazie do końca). Ciężko się wkręca na obroty. Od 5 biegu z 2 tys do 3 tys obrotow musi minąć z jakaś minuta(ma się wrażenie jakby wskazówka obrotów stała w miejscu). Na 3 biegów dałem rade dokręcić do 4 tys obrotów i wyskoczył błąd silnika. W kabinie czuć zapach spalin, i co jakiś czas zapach świeżej ropy. Teraz nie wiem, czy wszystkiemu winne jest turbo, czy padło coś innego w międzyczasie :/
Znalazłem coś takiego:
ECN 22795b --> P22795 - to błąd o niewłaściwym ciśnieniu w obwodzie doładowania silnika. Pojawia się w przypadku rozszczelnieniea kolektora dolotowego , intercoolera lub usterki zaworu EGR