Strona 8 z 13

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 2 gru 2013, o 08:28
przez wujekLuke
Dzięki piękne za odpowiedź, niestety nie mogę jeszcze pisać PW a szkoda bo miałem jeszcze kilka pytań. Jesteś w stanie podać swojego maila na PW?

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 9 gru 2013, o 15:54
przez szmic
Wypróbuje patent z czyszczeniem, mam około 10 zaworów na których falowały obroty, może uda się któryś odzyskać.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 9 gru 2013, o 16:04
przez radint
Jest taka szansa :) aż 10?

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 9 gru 2013, o 17:53
przez szmic
10 sztuk to pozostałości po klientach, którym wymieniałem SCV, niektóre z nich już z wyglądu zewnętrznego są nieciekawe. Oj było tych wymian dużo więcej.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 10 gru 2013, o 17:04
przez banan1910
[quote="banan1910"]Dzięki za odp. jutro się wybieram na kompa. zawór mam denso 2940090260 także raczej właściwy, tylko zastanawia mnie ta praca po włożeniu nowego scv jak traktor, gwałtowny wzrost do 1,2L/H i gaśnięcie.Temperatura motoru była 50stopni tak pokazywał BC.[/quote

traktor bo ciśnienie w listwie zamiast 24 to 188 komunikat. z opcoma alarm zawór ciśnienia zablokowany( zjab...)

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 10 gru 2013, o 17:20
przez banan1910
radint napisał(a):Jako, że zakładałem ten temat, to po ponad roku mam trochę nowinek z mojego doświadczenia. Nowy zawór też się wysypał. Jakaś porażka ogólnie. Ale co najlepsze stary zawór rozebrałem przeczyściłem przesmarowałem jakimś specyfikiem firmy brener (żeby nie było, że robię reklamę, taki miałem pod ręką) i założyłem staruszka. Zrobiłem jakieś 2000km i auto chodzi normalnie. Czasami sobie pofaluje ale zaraz mu przechodzi. Także. Jak co powiedzmy 5000-10000km będę miał go wyciągać i przesmarować lub wyczyścić to jak dla mnie traci sens zakup nowego. Chyba, że ten się zużyje na tyle, że takie zabiegi już nic nie pomogą. To tak dla Waszej wiadomość. Pozdrawiam


mojego scv potraktowałem carbo do przepustnic i gaźników bez rozbierania.psikałem do środka, a później podawałem napięcie co by sobie popracował. troszkę było dobrze ale bez szału jak widać.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 10 gru 2013, o 17:59
przez radint
Wszystko fajnie, ale to środek do czyszczenia? jeśli dobrze rozumiem, a on raczej nie ma właściwości smarnych tylko oczyszcza i wysusza, a to najgorsze co może być. Też początkowo wyciągałem zawór aby go przedmuchać (oczyścić) ale to tylko pogarszało sytuację zawór po prostu od pierwszego suchego rozruchu zacierał się. Od kiedy potraktowałem go WD a później tym specyfikiem co pisałem sytuacja się zmieniła. Także nie każdy środek tak na moje jest odpowiedni.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 10 gru 2013, o 18:44
przez szmic
właśnie się nad tym zastanawiałem, do czyszczenia mam środek do przepustnic a do smarowania chyba użyję oleju silikonowego w sprayu, przy EGR się sprawdził.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 17 gru 2013, o 10:50
przez szmic
No więc wyczyściłem kilka zaworków carbo cleanem i potraktowałem olejem silikonowym w sprayu, po sprawdzeniu w samochodzie muszę powiedzieć że efekt jest marny, falujące obroty pojawiają się z mniejszą częstotliwością, ale występują nadal - na 4 wyczyszczone może z jednego coś będzie ale musiałby pojeździć dłużej w aucie aby to stwierdzić.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 18 gru 2013, o 21:47
przez bpeter
dzięki za wskazówkę a gdzie wogóle znajduje się, umiejscowoiony jest czujnik csv, gdzie go szukać ?