Strona 10 z 13

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 1 lut 2014, o 15:56
przez slawek
czesc mam pytanie do kolegi Radint .chciałem wypiąć przpływomierz ale nie wiem który to jest ? scv wypiołem i było tak jak pisałeś że obroty wzrosły .chciałbym upewnić się czy to napewno scv

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 1 lut 2014, o 20:41
przez szmic
szukaj od filtra powietrza na tym wężu

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 2 lut 2014, o 04:27
przez radint
Zostałem uprzedzony przez kolegę szmic :) dokładnie to jest przepływka. Powodzenia kolego!

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 2 lut 2014, o 09:53
przez slawek
dzięki panowie szmic i radint wasza wiedza jest na tym forum niezbędna!mam jeszcze pytanie odnośnie tego że gdy spróbuję wyczyścić zawór scv to czy będę musiał programowaać małą dawkę paliwa tak jak przy wymianie na nowy zawóre?

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 2 lut 2014, o 11:14
przez szmic
"Zostałem uprzedzony przez kolegę szmic dokładnie to jest przepływka. Powodzenia kolego!"
Jakoś tak wyszło - sorry Radint

Sławek wróć do strony 10 tego tematu i poczytaj do końca, w kilku odpowiedziach masz o czyszczeniu zaworków, ale od razu piszę tak jak wypowiedział się któryś z kolegów szału nie ma, po czyszczeniu efekt jest marny, ja wyczyściłem ostatecznie 10szt, które miałem i stawiałem po wielu próbach na 1 szt że jest ok, ale po dłuższym sprawdzeniu w aucie falowanie pojawiało się nadal z mniejszą częstotliwością na początku, później było już gorzej. Jeżeli chodzi o programowanie małej dawki to niekoniecznie trzeba to robić, ale odpowiedzi znajdziesz wcześniej.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 3 lut 2014, o 11:45
przez Bladderwrack
Wymieniłem zawór SCV i silnik pracuje idealnie. Bez czyszczenia EGR. Z tego co się dowiedziałem to przy takich objawach w 90 % sprawe załatwia wymiana tego zaworu, ponieważ często padają. Nie kupujcie tych zaworów w serwisie bo śpiewają za nie koło 800 zł, na allegro znajdziecie duużo tańsze oryginalne denso.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 3 lut 2014, o 12:22
przez szmic
Jak nie było błędu z EGR to po co czyścić, z cenami to masz rację, potrafią przyprawić o zawrót głowy.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 23 lut 2014, o 21:20
przez smoczy1000
odpowiadam na forum ,bo nie mam uprawnień do priv-ów
bylo 116 km ,jest 148 km
nie pamietam ile bylo nm,ale jest 340
po chipie napedza sie od 1800 obr ,do 4200
wcześniej mialem wrażenie że od 2000do 2400 jechał.
ogolnie rewelacja w stosunku do serii.
max ktory zmiezylem gpsem 208 km/h.
dotychczas brak awarii,poza zaworem scv(80 tys,)
mam wydruk z hamownii,tylko musze poszukać.
jak znajde to wrzucę.
spalanie około 6,5(przy forsownej jezdzie),bylo 7,5
mam nadzieje że nie bedzie to reklama ,ale raczej polecenie:chipowałem w vtech kraków

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 23 lut 2014, o 22:26
przez szmic
Nie chodzi o to jak jeździ, gdzie robione itd. tylko ile wytrzyma przy takim wzroście nm skrzynia biegów, która w DTJ/DTR nie należy do najmocniejszych bo nie jest przewidziana na takie obciążenia.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 23 lut 2014, o 23:23
przez smoczy1000
odpowiadałem radint-owi