Easytronic poszarpujący przy ruszaniu - drobiazg czy nie?
Napisane: 2 mar 2014, o 16:51
Siemacie,
rozważam zakup Astry 1.6 z Easytronicem:
Wersja mi pasuje, silnik, skrzynia etc. Obawiam się jedynie wad ukrytych.
Samochód jest w dobrym ogólnie stanie, ale ma pewne drobne felery które co prawda w niczym nie przeszkadzają, ale mogą być symptomem czegoś poważniejszego. I stąd moje pytanie do znawców tematu:
1. Lekko falują obroty jałowe. Właściwie jest to niewyczuwalne, ale wskazówka obrotomierza wyraźnie się rusza. NA rozgrzanym silniku. NA zimnym nie zauważyłem, ale też nie przyglądałem się zbytnio.
2. Leciutko poszarpuje przy ruszaniu. Można tego nie zauważyć, ale jak bardzo delikatnie się rusza to czuć. Tak jakby może tłumik drgań skrętnych nie działał, albo co.
3. Spód skrzyni (klapka) jest zaolejony.
4. NA tylnym pasie uszczelniacz (masa uszczelniająca) widoczna od strony bagażnika przez kratki w plastikach przeznaczone do wylotu powietrza jest niepolakierowana. Wszędzie gdzie indziej jest na niej lakier. Czy to ślad po blacharce?
Ale do rzeczy - jak to jest ze sprzęłem w tych easytronicach, da się je normalnie wymienić czy to jakiś kosmos i wymaga wizyty w ASO i dużo kasiorki?
Czy któraś z w/w rzeczy może być początkiem "skarbonki"?
PS.
To ten:
http://otomoto.pl/opel-astra-cosmo-C32264020.html
Wygląda na to że naprawdę ma tyle ile piszą przejechane.
Z góry dzięki i pozdrawiam.
rozważam zakup Astry 1.6 z Easytronicem:
Wersja mi pasuje, silnik, skrzynia etc. Obawiam się jedynie wad ukrytych.
Samochód jest w dobrym ogólnie stanie, ale ma pewne drobne felery które co prawda w niczym nie przeszkadzają, ale mogą być symptomem czegoś poważniejszego. I stąd moje pytanie do znawców tematu:
1. Lekko falują obroty jałowe. Właściwie jest to niewyczuwalne, ale wskazówka obrotomierza wyraźnie się rusza. NA rozgrzanym silniku. NA zimnym nie zauważyłem, ale też nie przyglądałem się zbytnio.
2. Leciutko poszarpuje przy ruszaniu. Można tego nie zauważyć, ale jak bardzo delikatnie się rusza to czuć. Tak jakby może tłumik drgań skrętnych nie działał, albo co.
3. Spód skrzyni (klapka) jest zaolejony.
4. NA tylnym pasie uszczelniacz (masa uszczelniająca) widoczna od strony bagażnika przez kratki w plastikach przeznaczone do wylotu powietrza jest niepolakierowana. Wszędzie gdzie indziej jest na niej lakier. Czy to ślad po blacharce?
Ale do rzeczy - jak to jest ze sprzęłem w tych easytronicach, da się je normalnie wymienić czy to jakiś kosmos i wymaga wizyty w ASO i dużo kasiorki?
Czy któraś z w/w rzeczy może być początkiem "skarbonki"?
PS.
To ten:
http://otomoto.pl/opel-astra-cosmo-C32264020.html
Wygląda na to że naprawdę ma tyle ile piszą przejechane.
Z góry dzięki i pozdrawiam.