Strona 1 z 13

Falującę obroty DTJ/DTR - posty , które pójdą do kosza....

PostNapisane: 23 sie 2012, o 23:16
przez radint
Widzę, że kolejna pompa:/ ja pisałem do tego sklepu "http://www.aktyw.pl/" ale co ważne trzeba napisać "czy ten czujnik pasuje do pompy" a nie odwrotnie tzn. "jaki czujnik pasuje do pompy bo zawsze podają wszyscy ze sklepów tylko kwotę oscylującą 700-900. A czujnik wygląda tak jak ten w pierwszym poście?

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 24 sie 2012, o 17:07
przez poldek78
Czujnik wygląda tak samo jak ten z pierwszego postu. Napiszę do tego sklepu i zobaczę co odpowiedzą. Dzięki za podpowiedź.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 28 paź 2012, o 01:20
przez TRNJAK
I Astra H 1,7 cdti 81 kw 2008 rok, jestem z Chorwacji, używam Google Translator. Czy rozwiązanie to zawór do mojego problemu? Astra jest w spoczynku, zachowuje się jak w filmie (http://www.youtube.com/watch?v=HuyL9fyg ... re=related). Wczoraj poszedłem do kierowania Astra i nie mógł pracować. W trybie awaryjnym, a tylko poboczy pusty. Myślałem EGR występuje, ponieważ niektóre błędy w okolicy zaworu EGR, ale natknąłem tej stronie i zastanawiam się, co myślisz!

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 28 paź 2012, o 09:50
przez szmic
Tak zawór SCV, ale nie powinno być trybu awaryjnego. Do wyczyszczenia dodatkowo EGR.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 28 paź 2012, o 17:48
przez deepower
U mnie silnik pracuje równo nic nie słychać tylko wskazówka pracuje ten sposób http://www.youtube.com/watch?v=7IkmT89Ko3c. Czy zaczynać się czegoś czepiać czy na razie to olać?.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 28 paź 2012, o 18:26
przez szmic
Napisałem że zawór EGR do wyczyszczenia, następnie jeżeli problem nie zniknie to wymiana zaworu SCV

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 28 paź 2012, o 21:57
przez TRNJAK
szmic napisał(a):Napisałem że zawór EGR do wyczyszczenia, następnie jeżeli problem nie zniknie to wymiana zaworu SCV



dzięki,
Staram się czytać to, co piszesz, ale to będzie dla mnie trudne. Postaram się wyczyścić zawór EGR, ale po raz czyszczone, samochód przejechał 84,000 km. Ale problem jest taki sam, jak w filmie że postavio.Na Youtube jest wiele takich przykładów, ale nie jest to odpowiedź. Może czujnik ciśnienia paliwa, DPF, EGR SCV. Oryginalna Vauxhall EGR 400EUR. Astra jest w servisu i czekaj na odpowiedź!

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 30 paź 2012, o 13:41
przez TRNJAK
EGR czyszczony i napędy Astra. Ten w trybie awaryjnym i może się zdarzyć ponownie, ponieważ jest już oczyszczone EGR 1. Jest tu ktoś zablokował EGR 1.7cdti, 81kW? ??Dla Google ma wiele komentarzy, ale oczywiście Electronics szalony po zablokowaniu EGR.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 5 sty 2013, o 08:12
przez ob.mateusz
Witam

Wiele forum przegrzebałem w szukaniu info na temat co może być przyczyna, az natrafiłem na ten temat :o

Występuje u mnie falowanie, na biegu jałowym odczuwalne sa drgania silnika na drążku zmiany biegów, ba nawet na fotelu "telepie" jest to sporo odczuwalne, co do auta to mam Astrę H 1.6 (Z16XEP) +gaz, czasami mniej czasami więcej telepie buda.

Pytanko jest takie, niezależnie od rodzaju silnika, jeśli występuje falowanie to są to objawy zużytego zaworu SCV?

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 5 sty 2013, o 18:04
przez radint
NIe wiem czy się dobrze orientuję, ale chyba u w silnikach benzynowych nie ma takich zaworów:P

Tak w razie co dla wyjaśnienia, czujnik ten przede wszystkim znajduje się w pompach wysokiego ciśnienia układu wtryskowego Common Rail - z tego powodu w benzynie ciężko będzie go odszukać, tak samo jak taką pompę:)