Astra 3 forum Astra H forum

Opel Astra H forum


Przebieg Opel Astra 3 forum gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Cz�ści do Opla Astra H Profesjonalne odzyskiwanie danych

Segregacja

Moderator: piotii

Brak przewodu zasilającego czujnik ciśnienia klimatyzacji

Postprzez krzysiek12349 » 3 cze 2015, o 12:13

Witam, jestem tu świeży, także w razie co proszę o wyrozumiałość ;) Otoz dzisiaj bylem na sprawdzeniu klimatyzacji (nie włączała sie), po sprawdzeniu, zrobieniu prozni itp okazało sie ze nie ma czynnika... Ok gosciu nabil czynnik ale klimatyzacja niestety nadal nie załączała sie, po podłaczeniu pod komputer okazało sie ze uszkodzony jest czujnik cisnienia klimatyzacji, po sprawdzeniu w komorze silnika okazało sie ze tego czujnika w ogole nie ma. Z samym czujnikiem nie ma problemu natomiast nie moge dostrzec przewodu zasilającego ten czujnik zastanawiam sie co sie z nim stało. Jedyna wolną kostke dostrzegłem na gorze miedzy silnikiem a chłodnica po lewej stronie patrzac od przodu nie wiem od czego jest. Czy ktoś moze pomoc? Z gory dzieki
krzysiek12349
Kierowca
 
Posty: 13
Dołączył(a): 3 cze 2015, o 11:58
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTJ


Klima i bezpiecznik 6

Postprzez Damian502 » 26 cze 2015, o 20:19

Witam.
Ostatnio niestety zaliczyłem stłuczkę moją astra. Wydawałoby się że nic poważnego się nie stało połamana ramka rejestracji i lekko pekniety
zderzak oraz spalony bezpiecznik nr 6 40A.
Po wymianie bezpiecznika i dopóki nie załączyłem klimatyzacji wszystko było dobrze natomiast po włączeniu klimatyzacji bezpiecznik sie znowu spalił.
Zacząłem dalej szukać i po zdjeciu grila zauważyłem że przednia belka zderzaka jest zgieta i naciska na wentylator chłodnicy do tego stopnia
żę ruszenie nim wymagało naprawde sporej siły. Wymieniłem i belke i bezpiecznik jednak znowu po załączeniu klimatyzacji
po jakims czasie spalil sie bezpiecznik. Zewnątrz wentylator wygląda ok i przy kręceniu nim nie ma już żadnych oporów ale może jednak się w nim coś uszkodziło, tylko jak to sprawdzić? Dodam jeszcze, ze mam dwa błedy 148104 oraz 148204 ale nie wiem czy mają one coś z tą sprawą wspólnego.
Ktoś mógłby pomóc :-)?
Avatar użytkownika
Damian502
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26 cze 2015, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Głośna praca klimatyzacji

Postprzez marek_makowski » 3 lip 2015, o 08:57

Witam, ostatnio rozszczelniła mi się klimatyzacja na chłodnicy klimy, jezdzilem tak pol roku bo byla zima i nie potrzebna byla mi natychmiast klima w samochodzie. Czynnika nie bylo wogole. Tydzien temu wymienilem chlodnice klimy, nastepnie pojechalem ja nabic czynnikiem. Wszystko jest ok, klima chlodzi, szczelnosc ukladu zachowana. Problem jest w tym ze po zalaczeniu klimy, sprezarka buczy, wyje przy niskich obrotach. Odglosy cichna jak jade 70km/h i powyzej (moze silnik je zaglusza i nie slysze, nie wiem). Jaki moze byc powod tego dzwieku? Czy mozliwe ze olej ze sprezarki uciekl podczas rozszczelnieneia chlodnicy klimy przez te pol roku? Jak sie dobija taki olej? Pomozcie
marek_makowski
Klubowicz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 maja 2014, o 22:39
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTL

Drgania po włączeniu klimy, 1,4 GTC 90KM, pomóżcie.

Postprzez NowyPosiadaczAstry » 6 lip 2015, o 12:24

Witajcie,

Mam pewien problem od dłuższego czasu i nie mogę znaleźć rozwiązania.

Kiedy odpalam samochód wszystko chodzi ładnie, gdy wciskam klimatyzację, słychać jak auto dostaje obciążenia, wyczuwalne są wibracje, a największe na lewarku, który drga, a siła drgań jest zależna od ilości czynnika w układzie. Byłem z tym już u 2 mechaników którzy się zajmują klimą, mówią, że to normalne, że po prostu auto ma mały silnik i dlatego obciążenie jest tak widoczne. Dla mnie to nowość nigdy nie spotkałem się z czymś takim. Opel produkował by takie buble?

Jeden z mechaników zauważył, że mam dziury w chłodnicy klimy, ale drugi wykluczył to, że to może mieć przyczynę. Obejrzał silnik, powiedział że pracuje prawidłowo, a z drganiami nic się nie da zrobić, bo po prostu ten silnik tak reaguje na klimatyzację przy takim obciążeniu. Lewarek jak drgał tak drga. Przy wyłączonej klimie wszystko gra jak należy. Zauważył również, że kompresor chodzi jakby ciężej w jednym miejscu ma jakby przeskok do pokonania, ale też nie zrobiło to na nim wrażenia.

Bawić się w wymianę chłodnicy? Czynnik ucieka, także wymienić trzeba. Co z kompresorem, bawić się w wymianę na używany? Miałem podjechać jeszcze do Opla, ale zapewne usłyszę to samo.

Moje zapytanie kieruje głównie do właścicieli tejże wersji Opla, czy macie tak samo, czy po prostu mechanicy są gówno warci i szukać dalej? Tylko gdzie i jak?

Opel Astra 1,4 GTC H 90KM - taki to pojazd.
NowyPosiadaczAstry
Kierowca
 
Posty: 27
Dołączył(a): 22 kwi 2015, o 13:37

Upalanie bezpiecznika klimy przy włączaniu silnika

Postprzez elmer » 7 sie 2015, o 10:41

Podpytam was bo może ktoś z was miał taką przypadłość. regularnie przepala mi bezpiecznik od klimy na początku myślałem ze chodzi o zwarcie na wtyczce kompresora bo faktycznie była słaba ale złącze już jest wywalone a kable porządnie połączone na stałe.
Dziwne jest to że bezpiecznik przepala się tylko wtedy gdy zostawi się włączoną klimatyzację przy wyłączaniu/uruchamianiu silnika. Jeżeli przed wyłączeniem auta zrzucę gałkę na zero (zamyka się obieg i wyłącza kompresor) przy uruchamianiu odwrotnie to wszystko gra ;)
Czyżby jakiś skok napięcia był możliwy przy rozruchu ? :evil:

CO lepsze że auto stało 2 tyg i po powrocie z urlopu okazało się że znikł czynnik z układu.
W warsztacie nabita od nowa i tu co lepsze ... zero wycieków ... układ stał 2h pod manometrami i nic nawet nie drgnęło ( jest dobity również kontrast więc w razie powtórzenia sytuacji będzie wiadomo skąd cieknie)
elmer
Klubowicz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 maja 2014, o 14:01
Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH

Klimatyzacja - odpływ skroplin

Postprzez adamura » 17 sie 2015, o 13:56

Witam forumowiczów. Posiadam Astrę H z silnikiem 1.3.CDTI. Ostatnio z powodu nieprzyjemnego zapachu zabrałem się za czyszczenie parownika i odpływu środkiem Wurth. Przez odpływ wpychałem wężyk i psikałem środkiem. Niestety od strony parownika (wnętrza pojazdu) nie zlokalizowałem preparatu. Czy ktoś się orientuje czy dziura do odpływu znajduje się po prawej stronie parownika, tam gdzie wchodzi filtr kabinowy czy po lewej.
adamura
Nauka jazdy
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17 sie 2015, o 13:32
Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH

Sprężarka klimatyzacji

Postprzez drupitek » 18 sie 2015, o 16:21

Witam, Mam pewien problem, gdyż zatarła mi się sprężarka i poszukuje nowej, i tu leży problem bo nigdzie nie mogę znaleźć identycznej z tymi samymi oznaczeniami:/
Może są jakieś zamienniki , które też będą pasować???

atra h 1.7 80km 2004r
sprężarka Delphi z oznaczeniem nx
Duns: 401351739
Oil: 998678
Part:9165714
code: 061980851158
pasek ma 6 rowków.
drupitek
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 sie 2015, o 16:14
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTL

Dmuchawa sama sie załącza przy wyłączonym zapłonie

Postprzez spknet » 14 paź 2015, o 18:46

Witam mam problem w astrze H 1.9 Coś rozładowywyje mi akumulator co zauważyłem to że dmuchawa nawiewu co jakiś czas
włącza sie samoczynnie i nie chce sie wylączyć nawet po zamknieciu auta ma ktos schemat jak to jest podłączone przez jakiś moduł. Z góry dzieki
spknet
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14 paź 2015, o 18:41
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTL

Warkot/dziwny dzwięk jakby rezonans - po wymianie sprężarki

Postprzez piotrekpoznan » 3 lis 2015, o 12:38

Witam,
Po naprawie klimatyzacji i m.in. wymianie sprężarki od silnika chodzi dziwny dzwięk, na wolnych obrotach, słyszę dziwny "warkot" jakiś taki rezonans czego wcześniej nie było. Dzwięk jest bardziej słyszalny wewnątrz auta i dobiega od strony silnika ale przy nachyleniu sie nad silnik już jest mniej słyszalny praktycznie wcale. Coś jakby jakiś element wpadał w rezonans i słychać go tylko przy ruszaniu ewentualnie zmianie biegów i niskich obrotach miedzy 950 a 1050. Dźwięk jest mocniejszy przy pracy klimatyzacji i na rozgrzanym silniku, przy zimnym praktycznie nie ma tego problemu. Wydech jest ok.

1 Mechanik stwierdził, że problem jest z Napinaczem PK. No to go od ręki wymienili - to niestety problemu nie rozwiązało. Następny że to sprzęgiełko alternatora hałasuje i kolejny zon.....
Dodam iż problem powstaje po wymianie kompresora/klimatyzacji - ale serwis stwierdził że kompresor jest ok i nie ma on nic wspólnego z tym.
W warsztatach rozkładają ręce. Chcą już wymienić poduszki silnika.... ;-)

Więc co daje takie objawy?
Przerabiał może ktoś z was coś takiego?
Z góry dzięki za pomoc!
piotrekpoznan
Nauka jazdy
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20 wrz 2015, o 12:12
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

czujnik jakości powietrza Astra h - wymiana

Postprzez umek19 » 2 sty 2016, o 11:05

Mam mały problem bo komputer twierdzi , że zepsuł się czujnik jakości powietrza w klimatyzacji klimatronik(jest pod podszybiem przymocowany do mechanizmu wycieraczek). Gdy zobaczyłem ile to kosztuje i za co odpowiada to zrezygnowałem z zakupu ale po dłuższych poszukiwaniach znalazłem , że vw ma taki sam i wrecz jestem pewny, ze pasuje do opla nr opla 09180219 valeo 006539s nr czesci 6238246 , bo w oplu tez jest firmy paragon wyglada identycznie tez na 3 piny bede testował. Myślicie, że będzie pasować? W czym problem?- do opla nowy kosztuje ood minimum 200zl za nowy a do vw 70 zl za nowy!!!!!! numer vw 1K0907659 cena do zaakceptowania

Potwierdzam, założyłem , pasuje idealnie, zniknął błąd w klimatyzacji
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Klimatyzacja i ogrzewanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

stat4u
Dziękujemy za wsparcie naszego forum firmie KodIT Usługi Informatyczne - Odzyskiwanie danych Poznań.