Oj Ciężko Ci będzie samemu wszystko rozłożyć i złożyć, nie zapomnij, że w układzie jest czynnik i olej smarujący kompresor. Sprawa druga, do nowej chłodnicy dostaniesz pewnie nowy osuszacz, bo przy nieszczelności klimatyzacji na pewno będzie trzeba go wymienić, i tu zaczynają się schody. Osuszacz jak nazwa wskazuje, osusza czynnik i olej z wilgoci w układzie zamkniętym. Gdy rozszczelnisz układ i założysz nowy osuszacz on będzie pochłaniał wilgoć z powietrza, pół godziny później prawdopodobnie będzie nadawał się do wyrzucenia. Osuszacz znajduje się w chłodnicy klimatyzacji, a dojście do chłodnicy masz dopiero po zdemontowaniu atrapy chłodnicy. Sprawa następna to nabicie układu o ile będzie szczelny, szczelność należy sprawdzić azotem pod ciśnieniem, o ile się nie mylę to koło 20barów, u mnie znajomy mechanik sprawdzał przy 24barach. Ja osobiście polecił bym Ci skontaktować się z jakim znajomym mechanikiem który ma trochę pojęcia o tym, bo wszystko to da się zrobić za 200zl z nabiciem, wymianą filtra i ozonowaniem, o ile masz części. Na serwisie mogą cię skasować koło 600-800 zł bo tak drogo sobie liczą. Z założenia Ja jak czegoś nie potrafię to próbuję się tego nauczyć, ale coś o czym nie mam zielonego pojęcia zostawiam specjalistą, i tak Tobie polecam zrobić. Koledzy forumowicze, jeżeli się gdzieś z czymś pomyliłem, proszę o poprawkę. Pozdrawiam