Strona 1 z 5

Problem z klimatyzacją

PostNapisane: 11 maja 2012, o 11:32
przez praskateam
Witam jakiś czas temu po włączeniu klimatyzacji zaobserwowałem dość trapiącą mnie rzecz mianowicie stojąc na luzie zużycie paliwa wzrosło mniej więcej o jakiś litr do poziomu 1,7-1,9 oraz momentalnie załącza się wiatrak i lekko falują obroty. Martwi mnie bo do tej pory po włączeniu klimatyzacji zużycie było na poziomie 0,7-0,9 i nic się dodatkowo nie załączało. Zaobserwowałem również że początek tego zjawiska następuje dopiero po rozgrzaniu się silnika (diesel) na początku podczas jazdy wszystko jest ok a jak tylko podskoczy temperatura oleju to następuja te dwa zjawiska jedno po drugim. Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu. Dodam jeszcze iż klima była nabijana i odgrzybiana pół roku temu.

Akcja serwisowa chłodnice w 1,9 i 1,7 pytanie

PostNapisane: 27 maja 2012, o 21:55
przez Walterkrantz
Witam
Od miesiąca jestem posiadaczem Astry 1,7 CDTI przywiezionej z Holandii. Dowiadywałem się w polskim ASO Opla czy mój egzemplarz podlega tej akcji i otrzymałem odpowiedź, że nie więc pewnie usunięto tą usterkę w Holandii. Mam pytanie do tych co mieli dodawane te podkładki w Polsce, czy widać je zewnętrznie i jak duża jest odległość intercoolera od chłodnicy po ich założeniu a jak była przed ?
Pozdrawiam
Tomasz

Ogrzewanie regulacja

PostNapisane: 16 sty 2013, o 13:59
przez krk_astra
Panowie mam problem z moją astrą. Mianowicie regulacja temperatury nawiewu nie działa. Na zimnym zakresie nawiewu niebieskim zimne powietrze wieje tylko na max zimnym, jak już lekko się przekręci nawiew grzeje max ciepłym. Podobno jest to silniczek mieszalnika ale gdzie on jest i czy ktoś z Was miał z tym doczynienia. Gdzie w krakowie ewentualnie można to naprawić. Czy ktoś z Was to naprawiał?

Klapa dystrybucji powietrzem, demontaż kokpitu

PostNapisane: 24 mar 2013, o 07:48
przez usergolo
Witam, mam problem z klapką dystrybucji powietrzem, brak jest ciepłego ogrzewania, klapka się nie przesuwa gdy przestawiam na ciepłe, silniczek chodzi, mam zamiar rozebrać i do końca tej pięknej zimy tej wiosny przestawić na ciepłe a potem się pobawić z naprawą. Rozebrałem tunel, wyjąłem radio a co dalej ? muszę się do tego mechanizmu dostać od góry bo od dołu jest tylko nagrzewnica i nic nie da się zrobić.

Wymiana przewodów

PostNapisane: 7 kwi 2013, o 18:49
przez tombo77
Witam. Czy któryś z kolegów wymieniał kiedyś te przewody:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Są to przewody od płynu chłodzącego. Nie mam najmniejszego pojęcia jak to się rozpina/wczepia. Może ktoś już to robił i zdradzi tajemnicę :)

wymiana osuszacza klimatyzacji

PostNapisane: 26 maja 2013, o 09:28
przez tomi1965
witam,mam bolesny problem,nie wiem jak wymienić osuszacz klimy , wyczytałem że w astrze h osuszacz znajduje się z prawej strony skraplacza (stojąc przodem do auta), lecz nie wiem jak to zrobić, proszę o pomoc

problem z wyciekiem w sprężarce klimy

PostNapisane: 8 lip 2013, o 23:01
przez lopezss
Witam,mam problem z klimatyzacją astra h 2007 rok,1,7 cdti ,110km,znacie moźe jakieś wyspecjalizowane warszaty na dolnym śląsku,?Wyciek z koła pasowego,najprawdopodbniej z pod wałka.Za pomoc serdeczne dziękuję.

czym przysłonic chłodnicę

PostNapisane: 12 lis 2013, o 17:11
przez elhakim
koledzy jak w temacie , czym przysłonić chłodnicę w 1,7 cdi - wolno się nagrzewa wnętrze

Piana w zbiorniczku od chlodnicy, komunikat za malo plynu

PostNapisane: 8 sty 2014, o 13:32
przez Nicqo
Mam problem wyskakuje mi na komputerze komunikat malo plynu w zbiorniczku od chlodnicy.

Tydzien temu wymienialem termostat i uzupelnilem plynem Preston. Po przejechaniu okolo 1000km zaczely sie problemy. Zaczal wyskakiwac komunikat o braku plynu. I na rozgrzanym silniku dolalem plynu i plynu uszczelniajacego do chlodnic firmy Preston. Zapomnialem ze na rozgrzanym pokaze mniej niz na zimnym. Fakt faktem mam plynu troszke wiecej. Dzis jadac do pracy wyskoczyl mi 3 razy komunikat o braku plynu i sprawdzeniu jego. Zatrzymalem sie po kilku km pod maska az grzmialo. Jak odkrecilem korek powietrze sie wydostalo i przestalo halasowac. Po ostrej jezdzie na 5 biegu do 140km/h w zbiorniczku jest piana. Zastanawialem sie moze mam gdzies uklad nie szczelny, z jakiegos wezyka mi cieknie ale raczej nie. Skad ta piana?

Co radzicie zrobic? Czy moge w ten sposob uszkodzic silnik jesli temperatura silnika jest w porzadku w granicach 83-90 stopni. Olac ten komunikat i jezdzic tak dalej?

słabe grzanie i uciekający plyn chłodzący

PostNapisane: 7 lut 2014, o 19:29
przez matrix1987x
Witam mam maly problem i pytanie, czy Wasza Astra też długo potrzebuje do zagrzania wnętrza ? u mnie schodzi ok 10 minut jazdy by się rozbujała temperatura, dolewany caly czas jest plyn chłodzący ale on znacząco ucieka raz na miesiąc musze wlac 1l borygo, po podniesieniu auta na 1 od grilla chłodnicy pod spodem ( jak dobrze spojrzałem to od klimatyzacji ) pojawil się zielony plyn, ( borygo lane było rozowe a potem dolane niebieskie ) wiec sądząc kolory się zmieszaly i wyszedł zielony,