Wyrzuca wode zbiorniczkiem
Napisane: 2 mar 2017, o 11:00
Witam.
Zakupiłem Astre H 1.7Cdti 101. Z usterką otóż z zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego, wydobywała się piana przez rurkę u góry zbiorniczka (chyba odpowietrznik taka plastikowa) Co się okazało był to płyn do spryskiwaczy. Cały płyn został zlany. I zalany wodą układ później zagrzany ostygł spuszczony i jeszcze raz tak samo. I zalany po tej operacji płynem chłodniczym oczywiście na zimnym silniku już.
A teraz mój problem.
Jadąc autem wyrzuciło mi płyn zbiorniczkiem wyrównawczym tym kanałem plastikowym na zbiorniczku i było słychać takie świszczenie z tą rurką i parowanie z niej na biało. Po ostygnięciu dolałem ponownie. I znów po ok 10 km to samo. Dzieje się to tylko podczas jazdy.. Dziś zauważyłem że na zimnym silniku po dodaniu gazu górnym wężykiem w zbiorniczku powstają białe bąbelki jak by pieniące się i podskakuję płyn w zbiorniczku wyrównawczym. Czy możliwe że w nagrzewnicy po płukaniu został jeszcze płyn od spryskiwaczy i to przez to takie cyrki? W test mode po nagrzaniu auto ma temp 85-95 stopni. Tzn nagrzewa się do 90 po czym spada do 85 i znów się nagrzewa do 90. W aucie dmucha ciepłym powietrzem. Olej ok nie ma w nim wody...
Co może być nie tak?
Zakupiłem Astre H 1.7Cdti 101. Z usterką otóż z zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego, wydobywała się piana przez rurkę u góry zbiorniczka (chyba odpowietrznik taka plastikowa) Co się okazało był to płyn do spryskiwaczy. Cały płyn został zlany. I zalany wodą układ później zagrzany ostygł spuszczony i jeszcze raz tak samo. I zalany po tej operacji płynem chłodniczym oczywiście na zimnym silniku już.
A teraz mój problem.
Jadąc autem wyrzuciło mi płyn zbiorniczkiem wyrównawczym tym kanałem plastikowym na zbiorniczku i było słychać takie świszczenie z tą rurką i parowanie z niej na biało. Po ostygnięciu dolałem ponownie. I znów po ok 10 km to samo. Dzieje się to tylko podczas jazdy.. Dziś zauważyłem że na zimnym silniku po dodaniu gazu górnym wężykiem w zbiorniczku powstają białe bąbelki jak by pieniące się i podskakuję płyn w zbiorniczku wyrównawczym. Czy możliwe że w nagrzewnicy po płukaniu został jeszcze płyn od spryskiwaczy i to przez to takie cyrki? W test mode po nagrzaniu auto ma temp 85-95 stopni. Tzn nagrzewa się do 90 po czym spada do 85 i znów się nagrzewa do 90. W aucie dmucha ciepłym powietrzem. Olej ok nie ma w nim wody...
Co może być nie tak?