Astra 3 forum Astra H forum

Opel Astra H forum


Przebieg Opel Astra 3 forum gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Cz�ści do Opla Astra H Profesjonalne odzyskiwanie danych

Problem z nawiewem i wskaźnikiem temperatury zewnętrznej

Moderator: piotii

Problem z nawiewem i wskaźnikiem temperatury zewnętrznej

Postprzez Maztezz » 8 mar 2013, o 22:21

Witam,
jestem całkowicie zielony jeśli chodzi o astrę H (kombi 1,6 Twinport 105KM 2004r.), stąd opisze sytuację jaką mam obecnie w moim aucie.
Niedawno ustąpiły mrozy i samochód postał kilka dni w słońcu, czego efektem najpierw były dziwne odczyty temperatury zewnętrznej utrzymujące się w zakresie 31 do 44 stopni Celcjusza-chyba w życiu takiej temperatury w Polsce nie odnotowano na początku marca., gdzie realnie było max 12 stopni. Stwierdziłem, że być może czujnik temperatury zewnętrznej szwankuje, ale po kilku dniach ciepła od wczoraj temperatury spadają, a na wyświetlaczu nadal widzę 44 stopnie, a dodatkowo żeby z kratek nawiewu poczuć ciepłe powietrze trzeba ustawić temperaturę 27-28 stopni (klimatyzacja automatyczna z trzema pokrętłami od lewej temperatura-kierunek nawiewu-stopień(siła) nawiewu.
Nie sprawdzałem temperatury w trybie serwisowym-dopiero wczytałem się że jest taka możliwość.
Dodam również, że znajdujący się na skraju deski rozdzielczej tuż przy szybie po środku (nie wiem od czego to czujnik) od momentu zakupu znajdował się wciśnięty w kratkę w której był osadzony i wyjąłem go dwa dni temu szukając przyczyn błędnego ogczytu temperatury zewnętrznej.

Mógłby mi ktoś powiedzieć co się dzieje w mojej asterce?
Z góry dziękuję za pomoc.
Maztezz
Kierowca
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 sty 2013, o 18:54
Silnik: 1.6 Z16XEP


Re: Problem z nawiewem i wskaźnikiem temperatury zewnętrznej

Postprzez Maztezz » 8 mar 2013, o 22:28

Dodam jeszcze, że ze średniego spalania na poziomie 7,5l wskoczyło na 8,5l benzyny na 100km.
Maztezz
Kierowca