przez SlySko76 » 2 lis 2020, o 10:45
Witam, podzielę się własnymi spostrzeżeniami na temat wymiany BI-xenonów na zwykłe nowe(org. Hella) jeśli chodzi o wymianę to jest to łatwe jak dla ogarniętego chłopaka/mężczyzny. przed mówcy napisali m/w już wszystko jeśli chodzi o demontaż zderzaka, dodam od siebie jeśli chodzi o kierunkowskazy to zaślepki nie pasują inne wkłady do żarówek(w lampach ogr. są tylko żarówki kupić), trzeba uważać na zapinki(czerwone) przy podłączeniu reflektorów, nie trzeba nic modyfikować w kompie jeśli chodzi o światła mijania czy drogowe u mnie wszystko działa, spryskiwacze też. Kontrolkę od AFL wył. wyciągając bezpiecznik nr 33 5am, oczywiście jest brak manualnego poziomowania ale można to zrobić, w moim przypadku jest to nie potrzebne bo u mnie jest brak haka nie zamierzam go mieć i dużych ciężarów nie przewożę. Diagnosta nie czepiał się(org. lampy są idealnie ustawione na poziom 0), a powodem wymiany były kosztowne naprawy lamp tzn. pierw zepsuł się moduł skrętu(prawy) brak przy starcie auto poziomowania, później lampa lewa dostała sztywnego zeza koszt naprawy idzie w tysiące w moim przypadku wyglądało to tak bez gw. ok 1500pln na częściach używanych, na nowych org. w okolicach 2700pln plus robocizna więc postanowiłem na zmianę i napiszę szczerze dla mnie jest ok. mniej problemów.... jeśli chodzi o lampy to mam je na sprzedaż, a to już w innym dziale z dokładnym opisem i fotkami. Pozdrawiam