Strona 1 z 1
Wyłączanie systemów ESP i ASR
Napisane:
4 gru 2014, o 21:15
przez lukasz0314
Witam, od nie dawna jestem posiadaczem Astry H i wiem, że nie da się tam wyłączyć systemów ESP i ASR. Czy może ktoś mi podpowiedzieć jak zrobić żeby jednak je wyłączyć lub polecić dobrego specjalistę (jestem z podlaskiego) aby wstawił mi jakiś przycisk czy coś takiego. Od razu mówię, że nie chcę odłączać bezpiecznika pompy ABS-u.
Re: Wyłączanie systemów ESP i ASR
Napisane:
5 gru 2014, o 08:33
przez drahe
Musisz zmienić panel awaryjnych na taki który obsługuje przycisk sport.
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie AllegroŻeby to zadziałało licznik musi obsługiwać funkcję sport (nie każdy obsługuje). Musisz sprawdzić kod alfa licznika np podłączając pod kompa lub wyciągając zegary.
Re: Wyłączanie systemów ESP i ASR
Napisane:
12 sty 2015, o 22:21
przez lukasz0314
Czy można jakoś sprawdzić kod licznika po numerze vin?
Re: Wyłączanie systemów ESP i ASR
Napisane:
13 sty 2015, o 08:10
przez drahe
Po vin nie sprawdzisz kodu licznika.Natomiast jak masz AFL lub PDC (czujniki cofania) to jest duża szansa że licznik obsługuje sporta.
Najlepiej wyciągnąć zegary lub podpiąć pod komputer.
Re: Wyłączanie systemów ESP i ASR
Napisane:
13 sty 2015, o 08:25
przez mateusz
Irek mam pytanko odnosnie zegarow, jak sprawdzic (po sciagnieciu zegara) i gdzie mam patrzec, zeby stwierdzic ze bylo cos grzebane w zegarze? bo w ogole nie mam kontrolki swiec zarowych. test robiony op-comem rowniez jej nie wyswietlil. jak sciagne caly zegar moge go rozebrac zeby dostac sie do diod? i sprawdzic co jest grane z dioda.
Re: Wyłączanie systemów ESP i ASR
Napisane:
14 sty 2015, o 22:16
przez drahe
Jak wyciągniesz zegary to popatrz z tyłu na śrubki mocujące. Jak są koloru czarnego to widać na nich że ktoś je odkrecał.
Żeby dostać się do diody musisz rozkręcić zegary łącznie z wyciągnieciem wskazówek.