Rozłączanie poduszki pasażera ASTRA H
Napisane: 17 wrz 2021, o 23:14
Witam szanownych forumowiczów.
Przeszukałem czeluści bezdenne i zakamarki najdalsze tej skarbnicy wiedzy ale nie znalazłem nic na ten temat, otóż:
Jestem w sytuacji, kiedy moja żona wożąc starsze dziecko do przedszkola Astrą H 2007 kombi Z16XE1, zabiera ze sobą kilkumiesięcznego bobasa. Sprawa stanęła na ostrzu noża, kiedy dzidziuś nieomal udusił się z tyłu zanim żona zatrzymała auto na środku ulicy i wskoczyła przez podłokietnik na tylną kanapę .
Obecnie jestem w trakcie przygotowań do montażu wyłącznika poduszki pasażera z wiadomego powodu i zastanawia mnie jedna rzecz, którą odkryłem wczoraj bebesząc schowek :
Dla czego w poduszce pasażera są dwie wtyczki (po dwa piny każda)?
...oczywiście jest to zgodne ze schematem,
Wygląda to tak, jakby podczas wypadku jednocześnie miały uruchomić się dwa ładunki, nigdy się z ty nie spotkałem i muszę zrobić z tego magistra zanim coś zacznę...
...a plan mam taki , żeby zastosować oryginalny wyłącznik na kluczyk z Insigni oraz kontrolkę informacyjną z Octavia II (swoją drogą żenada i krok w tył, że AH nie ma tego w serii lub chociażby w opcji). Zasada działania prosta- przed zapłonem możliwe będzie skonfigurowanie poduszki kluczykiem, a spreparowany przełącznik z Octavii II będzie podpinał poduszkę lub rozłączał ją wpinając jednocześnie rezystor/rezystory oraz lampkę kontrolną na panelu środkowym. Będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi odnośnie podwojonej wtyczki. Planuję zrobić tutka ze zdjęciami dla potomnych.
Przeszukałem czeluści bezdenne i zakamarki najdalsze tej skarbnicy wiedzy ale nie znalazłem nic na ten temat, otóż:
Jestem w sytuacji, kiedy moja żona wożąc starsze dziecko do przedszkola Astrą H 2007 kombi Z16XE1, zabiera ze sobą kilkumiesięcznego bobasa. Sprawa stanęła na ostrzu noża, kiedy dzidziuś nieomal udusił się z tyłu zanim żona zatrzymała auto na środku ulicy i wskoczyła przez podłokietnik na tylną kanapę .
Obecnie jestem w trakcie przygotowań do montażu wyłącznika poduszki pasażera z wiadomego powodu i zastanawia mnie jedna rzecz, którą odkryłem wczoraj bebesząc schowek :
Dla czego w poduszce pasażera są dwie wtyczki (po dwa piny każda)?
...oczywiście jest to zgodne ze schematem,
Wygląda to tak, jakby podczas wypadku jednocześnie miały uruchomić się dwa ładunki, nigdy się z ty nie spotkałem i muszę zrobić z tego magistra zanim coś zacznę...
...a plan mam taki , żeby zastosować oryginalny wyłącznik na kluczyk z Insigni oraz kontrolkę informacyjną z Octavia II (swoją drogą żenada i krok w tył, że AH nie ma tego w serii lub chociażby w opcji). Zasada działania prosta- przed zapłonem możliwe będzie skonfigurowanie poduszki kluczykiem, a spreparowany przełącznik z Octavii II będzie podpinał poduszkę lub rozłączał ją wpinając jednocześnie rezystor/rezystory oraz lampkę kontrolną na panelu środkowym. Będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi odnośnie podwojonej wtyczki. Planuję zrobić tutka ze zdjęciami dla potomnych.