Astra 3 forum Astra H forum

Opel Astra H forum


Przebieg Opel Astra 3 forum gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Cz�ści do Opla Astra H Profesjonalne odzyskiwanie danych

Problem z mechanizmem wybieraka(Plastik pod Gałką)

Moderatorzy: piotii, miranda

Problem z mechanizmem wybieraka(Plastik pod Gałką)

Postprzez Martyna1990cleo » 3 sie 2016, o 17:45

Witam

Ostatnio podczas zmiany biegów niestety złamał mi się plastik pod gałka zmiany biegów i przez co miewam trudność wycelowac pomiedzy Biegiem 1 a wstecznyn ponieważ guzik ktory wczesniej naciskałam juz nie podnosi tego mechanizmu. Mozna sie pomylic i wybrac wsteczny zamiast 1, Czy wiece gdzie mogę dokupic ta plastikową część? jestem zielona jezeli chodzi o samochody wiec prosze Was mężczyźni o pomoc


Dziekuję i Pozdrawiam
Martyna1990cleo
Nauka jazdy
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 sie 2016, o 17:30
Silnik: 1.6 Z16XER


Re: Problem z mechanizmem wybieraka(Plastik pod Gałką)

Postprzez maly50 » 4 sie 2016, o 17:20

Witam dołączę się do tematu ponieważ też mam problem z mechanizmem zmiany biegów. Gdy chciałem wyciągnąć gałkę by zmienić mieszki wyskoczył mi cały lewarek i pękł mi ten plastik co siedzi na końcu drążka i w gnieździe może ktoś wie czy można go samego dokupić czy tylko w komplecie?
Chodzi mi o ten plastik co widać w linku na samym dole drążka.
http://www.kolmot.com.pl/pl/p/Galka-lew ... 51283/1551
Oraz bym był wdzięczny jak by ktoś powiedział jak go należy założyć ponieważ jak włożyłem ten połamany do gniazda to nijak nie chciał wejść drążek nawet próbowałem nabić młotkiem.
maly50
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 4 sie 2016, o 17:10
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTL

Re: Problem z mechanizmem wybieraka(Plastik pod Gałką)

Postprzez drahe » 9 sie 2016, o 09:24

Nie występuje osobno w oryginale.
Zamiennika raczej na pewno nie ma.
Nr części: 93180984
drahe
Weteran
 
Posty: 599
Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:47
Lokalizacja: Zabrze