Rodzaje CIM, oraz problem z kierunkowskazami
Napisane: 16 lut 2019, o 19:53
Otóż interesowało by mnie jakie występują oznaczenia CIM w astrze, i które są zamienne ze sobą dla przykładu ja posiadam 13236788 KT (z czujnikiem kąta skrętu)i interesowało by mnie czy można wymienić delikwenta na jakiś nowszy.. i teraz pytanie jaki? (serwis to zbyt droga zabawa)
Druga sprawa to wspomniany w tytule problem z kierunkowskazami.
Otóż 1 stopień kierunkowskazów (lewy zazwyczaj) działa za każdym razem (3 kliknięcia) natomiast drugi stopień (klikanie do odkręcenia kierownicy) czasem mignie raz i wyłącza się, a nie powinnien.
Można temu jakoś zaradzić? wina CIMA ? manetki? czy jakiego ustrojstwa?
Ostatnie pytanie : lutowanie styków CiM które można znaleźć na ruskich stronach działa tylko w sprawie nie działającego klaksonu czy może zażegnać problem z kierunkami?
EDIT: Problem z kierunkowskazem został chyba zażegnany (2 tyg bez problemu) okazało się, że w cimie było napchane tyle wazeliny, która gęstniała na mrozie przez co wajcha nie była w stanie jej przesunąć co za tym idzie styki nie doskakiwały - zebranie nadmiaru oraz podgiecie blach pomoglo
Druga sprawa to wspomniany w tytule problem z kierunkowskazami.
Otóż 1 stopień kierunkowskazów (lewy zazwyczaj) działa za każdym razem (3 kliknięcia) natomiast drugi stopień (klikanie do odkręcenia kierownicy) czasem mignie raz i wyłącza się, a nie powinnien.
Można temu jakoś zaradzić? wina CIMA ? manetki? czy jakiego ustrojstwa?
Ostatnie pytanie : lutowanie styków CiM które można znaleźć na ruskich stronach działa tylko w sprawie nie działającego klaksonu czy może zażegnać problem z kierunkami?
EDIT: Problem z kierunkowskazem został chyba zażegnany (2 tyg bez problemu) okazało się, że w cimie było napchane tyle wazeliny, która gęstniała na mrozie przez co wajcha nie była w stanie jej przesunąć co za tym idzie styki nie doskakiwały - zebranie nadmiaru oraz podgiecie blach pomoglo