Problem z zasięgiem pilota - rozwiązanie
Napisane: 10 lut 2020, o 22:31
Dzień dobry,
W mojej Astrze H (1,6 16v 2007r) pojawił się problem z zasięgiem pilota.
Otwarcie auta wiązało się z dosłownie dotykaniem pilotem szyby od strony kierowcy.
Wymiany baterii nic nie dały więc poszedłem trochę na skróty i założyłem inny alarm z centralnym (RTX za 130PLN).
Podłączenie jest banalne więc wydaje mi się to wygodniejsze niż kombinowanie gdzie jest problem (CIM czy kluczyk).
Mam teraz osobnego pilota do sterowania centralnym i osobny do odpalania auta.
Tutaj właśnie jest problem.
Nie wiem gdzie na pilocie fabrycznym jest immobilizer.
Przeszukałem internety i niektórzy piszą, że to jest zintegrowana część elektroniki i nie da się tego przełożyć.
Patrzyłem jednak czy immo działa pasywnie (bez zasilania) i okazało się, że tak. Kluczyk bez baterii bez problemu odpala auto.
Podpowiedzcie proszę jak to w końcu jest?
Czy do poprawnego działania immo potrzebna jest cała płytka czy wystarczy wylutować którąś kostkę i włożyć w nowy kluczyk (jak to miało miejsce np w Vectrze B)?
Nie mam możliwości kombinowania bo mam tylko jeden kluczyk od tego auta i jak coś odwale to nie odpalę auta w ogóle...
Z góry dzięki za podpowiedź.
W mojej Astrze H (1,6 16v 2007r) pojawił się problem z zasięgiem pilota.
Otwarcie auta wiązało się z dosłownie dotykaniem pilotem szyby od strony kierowcy.
Wymiany baterii nic nie dały więc poszedłem trochę na skróty i założyłem inny alarm z centralnym (RTX za 130PLN).
Podłączenie jest banalne więc wydaje mi się to wygodniejsze niż kombinowanie gdzie jest problem (CIM czy kluczyk).
Mam teraz osobnego pilota do sterowania centralnym i osobny do odpalania auta.
Tutaj właśnie jest problem.
Nie wiem gdzie na pilocie fabrycznym jest immobilizer.
Przeszukałem internety i niektórzy piszą, że to jest zintegrowana część elektroniki i nie da się tego przełożyć.
Patrzyłem jednak czy immo działa pasywnie (bez zasilania) i okazało się, że tak. Kluczyk bez baterii bez problemu odpala auto.
Podpowiedzcie proszę jak to w końcu jest?
Czy do poprawnego działania immo potrzebna jest cała płytka czy wystarczy wylutować którąś kostkę i włożyć w nowy kluczyk (jak to miało miejsce np w Vectrze B)?
Nie mam możliwości kombinowania bo mam tylko jeden kluczyk od tego auta i jak coś odwale to nie odpalę auta w ogóle...
Z góry dzięki za podpowiedź.