Moderator: piotii
izabella-S napisał(a):Witam. Mam chyba podobny problem jaki tu opisujecie. Jedynka i dwojka bez problemu, wlaczam trojke i zaczyna sie wycie. Im wyzsze obroty tym bardziej slychac. Jak zwalniam przestaje wyc. Na warsztacie powiedzieli ze skrzynia do wymiany. Wkbec tego mam pytanie, czy wymienic czy moze regeneracja wystarczy? Na czym polega regeneracja? Jaki mam symbol skrzyni (6 biegowa 1,7 cdti) Z gory dziękuję za wszelkie wskazowki. Pozdrawiam.
juanito14 napisał(a):izabella-S napisał(a):Witam. Mam chyba podobny problem jaki tu opisujecie. Jedynka i dwojka bez problemu, wlaczam trojke i zaczyna sie wycie. Im wyzsze obroty tym bardziej slychac. Jak zwalniam przestaje wyc. Na warsztacie powiedzieli ze skrzynia do wymiany. Wkbec tego mam pytanie, czy wymienic czy moze regeneracja wystarczy? Na czym polega regeneracja? Jaki mam symbol skrzyni (6 biegowa 1,7 cdti) Z gory dziękuję za wszelkie wskazowki. Pozdrawiam.
a czy to wycie to takie jakby miałczenie, bo jeżeli tak to łożyska skrzyni biegów sam to przerabiałem, ale warto było.
Powrót do Napęd, silniki diesla
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości