szmic napisał(a):kolego chyba nie do końca wiesz co piszesz, pobór 0,7A = 700mA a 0,07A=70mA, więc nie szukaj dziury w całym bo ten pobór o ile tak jest faktycznie to jest nic, baterie w budziku tyle biorą, po przeczytaniu Twojego pierwszego posta wynika z tego że nie ładuje za każdym razem i takie przypadki są znane, wcale nie musi od razu świecić kontrolka z brakiem ładowania
szmic napisał(a):nie wiem czego się naczytałeś ale jesteś w błędzie, podają max. do 0,4-0,5A a nie 0,05, Misiek w drugim poście napisał Ci 0,4A, Twój pobór 0,07 jest równy 0, podajesz cały czas prawie dziesięciokrotnie mniejszą wartość od max, więc jak się upierasz to szukaj dalej a z ASO nie mam nic wspólnego, ogólnie zajmuje się elektroniką nie tylko samochodową, sprawdź dokładnie alternator, nic nikomu nie wciskam kolego , czytaj ze zrozumieniem jaka jest różnica pomiędzy wartościami poboru, powodzenia.
astra110 napisał(a):Może jakiś wyłącznik od oświetlenia bagażnika lub schowka szwankuje? Znajomy miał kiedyś tak w Kadecie że lampka w bagażniku nie gasła i przez długi okres czasu nikt nie mógł tego zlokalizować (może i banalne ale czasami najprostsze usterki potrafią dać w kość)
Przed chwilą sprawdzałem u siebie w Asterce test mode:
auto zgaszone: u term30=12.7v ; u reference=13.5v
auto odpalone: u term30=14.2v ; u reference=13.5v
Powrót do Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości