Moderatorzy: piotii, miranda
przez shados » 23 cze 2016, o 20:30
Witajcie,
Dzisiaj wziąłem się w końcu za usunięcie w Astrze żony problemu z pedałem gazu - zgodnie z >tym poradnikiem<.
Wszystko zrobiłem jak opisano, ale się zakręciłem i nie wiem czy dobrze poskładałem przekaźniki w skrzynce - opierając się na >tym schemacie< mam wątpliwości czy astra żony miała przekaźniki K1 i K2, czy też K2 i K3. Wydawało mi się, że było to K2 i K3, ale mimo klapek na spryskiwacze w zderzaku wydaje mi się, że to auto nie ma spryskiwaczy reflektorów, więc dałem K1 i K2 bo lepiej żeby się silnik nie przegrzał niż żeby miał spryskiwacze. Do tego oba przekaźniki mają te same numery.
A więc pytanie, czy w Astrze H z końca 2004 roku, z silnikiem 1.7 CDTI 101 KM (z tego co kojarzę to będzie DTH) są dwa przekaźniki do wentylatora chłodnicy czy mając klapki spryskiwaczy powinien mieć przekaźnik na spryskiwaczach i tylko jeden na chłodnicy (jeśli tak to który: K1 czy K2)?
-
shados
- Nauka jazdy
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 23 cze 2016, o 20:01
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez drahe » 24 cze 2016, o 18:28
Na pewno były dwa przekaźniki od wentylatorów wszędzie k1 i k2.
jak nie masz ksenonow to na 98 procent nie masz sprysków reflektorow.
-
drahe
- Weteran
-
- Posty: 599
- Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:47
- Lokalizacja: Zabrze
- Silnik: 1.8 Z18XE
przez shados » 27 cze 2016, o 06:56
Dziękuję za odpowiedź. Uspokoiłeś mnie. Rzeczywiście, ksenonów nie ma, ale te klapki w zderzaku wyglądają bardzo przekonywująco;) Ważne, że wszystko ok pomontowałem. No i że jak na razie jeździ bez utraty mocy (reakcji na pedał gazu).
-
shados
- Nauka jazdy
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 23 cze 2016, o 20:01
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
Powrót do Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości