Astra III 1.8 125KM czy warto?
				
Napisane: 
23 lis 2013, o 16:45 
				przez Bezel
				Witam. Znalazłem bardzo interesujące ogłoszenie na temat astry 1.8 o mocy 125KM. I teraz jest zastanowienie, czy warto? czy mieliście z takim samochodem doczynienia? czy w miare jest dynamiczny? Prosze o wasze opinie na ten temat, będę wdzięczny.
tutaj macie link do aukcji: 
http://allegro.pl/show_item.php?item=3735594217Pozdraawiam
 
			 
			
				Re: Astra III 1.8 125KM czy warto?
				
Napisane: 
29 lis 2013, o 07:38 
				przez hedd
				Kolego,
Oczywiście Twoja decyzja, ale ja doszukałem się:
1. Auto nie ma klimatyzacji. Dla niektórych jest to wada.
2. Auto wyposażone jest w średniej, jeśli nie słabej jakości instalację LPG (wtryski Valtec, reduktor Tomasetto Alaska).
3. Znajomi z zaprzyjaźnionego forum rozkodowali mi VIN pojazdu:
VIN: W0L0AHL4845171135
Kod modelu: 0TN48
Kod opakowania: KS51
Data produkcji: 24042004
.
Typ Silnika: Z18XE
Numer Seryjny Silnika: 20CZ4055
Typ Nadwozia: L48
Kod Daty: 24042004
Kod GM*Drive: XXRN
Filtr Napędu: Kierownica z lewej strony
.
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
A:Astra Platform
H:2004 Platform Generation
L48:5 DRZWIOWY HATCHBACK
4:2004
5:Antwerp
171135:SERIAL NUMBER
.
2H9 = SILNIK BENZYNOWY 18 
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 
4CU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW 
80I = WNĘTRZE-CZARNY 
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY 
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY 
A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE 
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY 
AH3 = SIEDZENIE PRZEDNIE,KIEROWCY,REGULACJA RĘCZNA 
AJ0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA 
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD 
BD8 = WYPRASKA,ZESPÓŁ,DACH,W KOLORZE NADWOZIA 
BL5 = WYPRASKA WEWNĘTRZNA DRZWI,SREBRNA 
BLB = WYPRASKA KONSOLI PRZYRZĄDÓW,SREBRNA 
C41 = SYSTEM GRZEWCZY,STANDARDOWY,WENTYLATOR 
C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA 
CT1 = DLA BELGII 
CT1 
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA 
DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE 
DDU = LUSTERKO,ZESP. 
DGZ = SCHOWEK W TABLICY ROZDZ. DZIELONY 
DH6 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA 
DP6 = OBUDOWA 
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH) 
DVA = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM 
E4Q = ENJOY 
ECA = KLUCZYK 
FX1 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.94 
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB 
JL9 = ABS 
K73 = ALTERNATOR,70A 
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ 
M25 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F17 
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW 
N52 = KOŁO KIEROWNICY,TRZY SZPRYCHY 
N65 = OPONA,ZAPASOWA,OSZCZĘDNOŚĆ MIEJSCA 
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA 
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05 
OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA 
PBE = WYKOŃCZENIE,TABITA/MALTA,STYLIZOWANE 
PY3 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16 
QGF = OPONY,205/55 R 16-91H 
T9W = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,TABITA 
TN5 = AKUMULATOR,44AH 
TPX = KRATA WLOTU CHŁODNICY,CZARNA,Z KOLOROWYM PASKIEM 
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA 
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA 
U07 = KLAKSON,FANFARA 
U3C = JĘZYK WYŚWIETLACZA: HOLENDERSKI
U66 = GŁOŚNIKI,7 
U71 = ANTENA DACHOWA,ZESP. 
UAC = TABLICA INFORMACYJNA WYŚWIETLACZA CIEKŁOKRYSTALICZNEGO - WIELOFUNKCYJNA 
UCH = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,CD,ETR,WYCISZANIE,MP3 
UEQ = PRZEŁĄCZNIK WYŁĄCZENIA AKUMULATORA 
UH1 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,PRAWA STRONA 
UJ3 = WSKAŹNIK PRZEGLĄDU OKRESOWEGO 
VFE = ZDERZAK PRZEDNI I TYLNY,LISTWA OCHRONNA,KOLOROWA 
VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY 
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY 
W4Y = KONTROLA: SPRZEDAŻ GM DRIVE - EUROPA 
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO 
XA3 = OPEL 
XK1 = DLA BELGII 
Z0D = DLA BELGII 
Z0D 
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H