Przeplywka wymieniona i...
Na wolnych 2.7g/h i napiecie 0.6-0.75V. Podczas testu na drodze przy 5000rmp przeplyw 92g/s i napiecie 4.2V. Co najwazniejsze wczesniej podczas przyspieszania caly czas bylo ubogo i korekty po 12. Teraz na pelnym bucie korekty na 0 i BOGATO a sondy wykrywaja max Lekkie odjecie nogi z gazu i wszystko ladnie spada a sondy pracuja w pelnym zakresie. Cos mi sie wydaje ze tak to wlasnie powinno wygladac (oby nie zapeszyc)
Dodam jeszcze ze testy robione na Pb i LPG. Za kazdym razem identycznie
Ps.
Przeanalizowalem logi i przy tych samych RMP (2500) i pelnym obciazeniu na starej napiecie nie przekraczalo 2V i przeplywu 40kg/h a czasem nawet obroty rosly a przeplyw sie zmniejszal. Na nowej jest prawie 3V i przeplyw 113kg/h (2500RMP) oczywiscie rosnie o wiele bardziej wzgledem RMP w porownaniu do stargo MAF. Pojezdzimy zobaczymy czy CE zawita swoja pomaranczowoscia