Moderator: piotii
a do którego można? Normy masz wypisane. Kolor oleju w dieslu nie bierze się od kontaktu z wałkami czy korbowodem nie? I nie "robi" się czarny sam z siebie tylko widzimy w nim produkty spalania. Masz rację, że PRAWDZIWY syntetyk robi robotę. U mnie uszczelniacze latały na trzonkach jak noga w gumowcu. Czy ten syntetyk by tu załatwił sprawę?lisu7 napisał(a):Zastanawiające może być to ze nigdzie nie można dostać jego dokładnej specyfikacji
lisu7 napisał(a): Myślę że jak ktoś zmienia GM co max 10kkm to nie powinno być problemów.
mirek_smok napisał(a):lisu7 napisał(a): Myślę że jak ktoś zmienia GM co max 10kkm to nie powinno być problemów.
Jak 1.6t to bym nie był taki skory dojechać do 10k mnie wystarczył na 6k i miałem dość , w poprzednim oplu olej gm był najlepszą opcja 18xe1 a tu zalecany jest lipa jeździć będzie pytanie jak długo . Po co ma skończyć tak :
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... qj0j&ifg=1
lisu7 napisał(a):Po pierwsze to nikt nie mówi, że nie powinien jeździć twój samochód. Po drugie jakie potwierdzenie? Tak samo mogę powiedzieć w drugą stronę... Nadepnąć komuś na odcisk i już jest problem. Ja akurat w porównaniu do cb nie używam jednego oleju przez cały czas tylko każdego roku staram sobie testować oleje innego producenta. Jeśli dobrze zrozumiałem chcesz porównywać lata 70-te do teraźniejszych? Nawet superol cc30 ma podane konkretne parametry oleju... Nie ma co polemizować bo skończyło by się na kosach
Powrót do Napęd, silniki benzynowe i LPG
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości