Astra 3 forum Astra H forum

Opel Astra H forum


Przebieg Opel Astra 3 forum gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Cz�ści do Opla Astra H Profesjonalne odzyskiwanie danych

Problem wyciek oleju

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem benzynowym i LPG.

Moderator: piotii

Problem wyciek oleju

Postprzez natiol6 » 2 lip 2015, o 23:02

Witam wszystkich!
z góry chciałabym przelrosic,że rozpoczynam nowy wątek ale jestem kobietą i nie znam się na forach i tak dalej.
Jak wyżej pisałam jestem kobietą i mam problem z autem. Nie wiem co jest grane ale od tygodnia mam astre 3 2.0. Wszystko aż do dzisiaj było w porządku. Podczas normalnej jazdy poczułam ze coś zaczyna się palić. Zatrzymalam się dzwigam maskę a filcowa "mata" która jest pod maską zaczęła się palić wyciągnęłam i po problemie aczkolwiek patrzę a olej wylał się od góry i zalał cały silnik. Zauważyłam ze wypadla uszczelka pod pokrywą oleju, z jednej strony wypadła . Auto postalo,ostyglo i odpalilam. Silnik zaczął dziwnie pracować-klekocze,strasznie szarpie a w dodatku auto zaczęło kopcic. Proszę pomóżcie powiedzcie czy to może być wina tej uszczelki ze wywalilo olej zalała się cewka i auto kopci i klekocze silnik? Czy mogło bez powodu wywalić uszczelkę pod pokrywą? Czy ktoś tam grzebal i złe założył?
Jeszcze raz przepraszam że zaczęłam nowy wątek ale mam nadzieję że zrozumiecie wystarszona kobietkę ...
Poradzcie mi co mogło się stać ....
natiol6
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2 lip 2015, o 22:44


Re: Problem wyciek oleju

Postprzez MISIEK13111981 » 3 lip 2015, o 11:34