przez topiq » 21 paź 2019, o 18:24
Jutro zerknę u siebie jak nie zapomnę z rana. U mnie na wolnych po nagrzaniu silnika jest 2,5-2,7g/s, przy obciążeniu max. miałem 35g/s ale to pewnie kiedy robiłem test 0-100 km/h, bo podczas testu dyno nie miałem odpalonego Torque. Po nocy też jakoś chwilkę silnikowi zabiera, żeby ustabilizować obroty, ale już później delikatnie opadają i są w miarę stabilne. LPG masz czy sama Pb?
Na Torque Pro przez ELM 327 BT można podglądać pracę sond i ich wartości + wartości LTFT i STFT. Do tego MAF i wartości otwarcia przepustnicy i coś tam można z tego wywnioskować. Live Data z Opcoma też nieraz się przydaje. Każde pęknięcie to dodatkowe powietrze zasysane przez silnik. Może się jakiś kolega znajdzie, co używa e-petów? U mnie cała rodzina nie pali i kombinuję też skąd wziąć w miarę gęsty ale nie mokry dym. Niby specjalnie nie jest dolot w tym silniku skomplikowany, to jednak jest kilka newralgicznych punktów.
Kolega z innego forum miał niedawno ten sam błąd, kiedy mu gazownik nieco skorygował mapy LPG.