Witam. Otóż przymierzam sie do zakupy astry gtc w 1.9 cdti 150km. Ogładalem ostatnio jedna asterke ktora przykuła moja uwage, xenon czarna podsufitka itp ogolnie full opcja i cena dosyc przystepna lecz sprzedajacy tlumaczyl sie uszkodzeniem turbiny co bylo zawarte w ogloszeniu ale stwierdzilem nic nie szkodzi mam magika od turbin ) (z tego co bylo slychac to gwiżdze ale tak jak i u mojego kolezki w tej samej gtc w tym samym silniku) otoz samochod bardzo mi sie podoba jest doinwestowany swiezo po wymiane rozrzadow klocow itp jutro mam zamiar go wrzucic pod komputer byc moze wyjda jakies bledy. Borykam sie jednak z mysla po jezdzie dwoma 150konnymi ze ta co chce kupic jednak cos brakuje w mocy, jest jakby taka ociazala turbo jakby wstawalo troche powyzej 2 tys po wlaczeniu trybu sport samochod troszke bardziej odzywa na pierwszyn drugim biegu trojka juz zaczyna slabnac. Pojawily sie tez wycieki z silnika z prawej strony visa vi akumulatora. Macie jakies pomysly , przypuszczam bardziej ze uszkodzona to jest ale nie turbina lecz jakis przeplywomierz egr lub jakas klapy ,co powiecie w tym temacie .
Podkresle ze samochod chodzi kulturalnie pali jezdzi chodzi rowno. Mam taaka cicha nadzieje ze samochod jest od laika i byc moze jest to mała okazja w poprzednim dieslu mialem bardzo podobna sytuacje gdy ulegl zepsuciu przeplywomierz. Z gory dziekuje i pozdrawiam
Ps. Na cyferblacie nie pali sie check engine , jak i rowniea nie pali sie blad doladowania turbiny