Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
Moderator: piotii
-
brit3101
- Nauka jazdy
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 2 paź 2015, o 11:36
- Lokalizacja: Opole
- Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH
przez Tomeck88 » 30 kwi 2016, o 10:37
Witam. Niestety przy EGR nie pomogę zbytnio ja w Szczecinie u znajomego czyściłem nie wiem jak to robili ale pomogło koszt ok 100zł.
Mam pytanie odnośnie DPF gdzie robiłeś za ile i jak auto spisuje się po.
Ja w mieście wypalam co 150-200 km i dopiero wyprowadzenuie na autostradę pomaga mu statyczne nic nie przynosi ulgi.
-
Tomeck88
- Nauka jazdy
-
- Posty: 4
- Dołączył(a): 30 kwi 2016, o 10:04
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR
-
brit3101
- Nauka jazdy
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 2 paź 2015, o 11:36
- Lokalizacja: Opole
- Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH
przez Tomeck88 » 30 kwi 2016, o 19:08
Ja się jeszcze nie zdecydowałem ale wypalanie co 200 km to słaby komfort. Obawiam się tylko przeglądów bo podobno czystość spalin może być podwyższona u nie przejdzie przeglądu ale opinie są różne. Dzieki za opinie pozdrawiam
-
Tomeck88
- Nauka jazdy
-
- Posty: 4
- Dołączył(a): 30 kwi 2016, o 10:04
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR
przez umek19 » 1 maja 2016, o 11:11
jesli masz 1,9 cdti to egr moge pomóc ci wyczyscic, potrzeba klucz 10, umbus wiertarka i mlotek , wiertlo, egr bedzie jak nowy
tu masz jak go wyjać https://www.youtube.com/watch?v=Y39iNHeinGQ , nastepnie polecam wywiercic dziure w egr od tylu i wybić trzpień, wyczyścic i złożyć bedzie jak nowy na jakies 2-3 lata starczy takie czyszczenie
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
-
umek19
- Weteran
-
- Posty: 531
- Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
- Lokalizacja: Białystok
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
Powrót do Napęd, silniki diesla
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości