Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
Moderator: piotii
przez Patrykus » 5 kwi 2019, o 20:40
ok 0.8-1.2Ω , jak jest mniej lub więcej to wymiana, świece takie jak były czyli Beru, sprawdzać długości w stosunku do starych bo spotkałem się z krótszą i "fajka" źle siedziała - brak styku
-
Patrykus
- Weteran
-
- Posty: 522
- Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 13:23
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR
przez piotrh » 6 cze 2019, o 16:39
świece wymienione, po odpaleniu błąd na desce znika. Ale dalej idzie go wypedałować. Czyli co, dalej go coś boli? Czy komp jeszcze nie zanotował zmiany. Odebrałem auto dzisiaj i niewiele km zrobiłem.
-
piotrh
- Kierowca
-
- Posty: 20
- Dołączył(a): 16 kwi 2018, o 12:41
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ
przez topiq » 6 cze 2019, o 20:25
Błąd jest w pamięci sterownika jako nieaktywny (historyczny).
-
topiq
- Starszy klubowicz
-
- Posty: 464
- Dołączył(a): 30 lip 2018, o 22:38
- Lokalizacja: Puławy
- Silnik: 1.8 Z18XE
przez piotrh » 6 cze 2019, o 20:52
ok dzięki. Czy odpięcie aku go wykasuje?
-
piotrh
- Kierowca
-
- Posty: 20
- Dołączył(a): 16 kwi 2018, o 12:41
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ
przez merliner » 8 cze 2019, o 08:07
W moim przypadku był podobny błąd, przyczyną była zerwana (niekompletna) wiązka przewodów.
Więcej w tym poście:
viewtopic.php?f=2&t=6905#p24700
Po naprawieniu problemy zniknęły, koszt naprawy 450 zł.
-
merliner
- Kierowca
-
- Posty: 18
- Dołączył(a): 1 kwi 2019, o 19:23
- Lokalizacja: Marki 05-270
- Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH
Powrót do Napęd, silniki diesla
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 11 gości