Astra 3 forum Astra H forum

Opel Astra H forum


Przebieg Opel Astra 3 forum gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Cz�ści do Opla Astra H Profesjonalne odzyskiwanie danych

pisk przepustnicy (?), nie odpala, nie kręci

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Re: pisk przepustnicy (?), nie odpala, nie kręci

Postprzez sparspar » 9 paź 2016, o 17:53

Witam

W takim razie do mechanika na wizyte:). Nie obejdzie sie bez speca....
Pozdrawiam
Zakładając swój wątek sprecyzujcie problem bo nikt nie czyta w myślach i nie wie jakie błędy Wam wyskakują.A potem starajcie się ukończyć każdy rozpoczęty wątek.
Avatar użytkownika
sparspar
Moderator
 
Posty: 531
Dołączył(a): 10 maja 2014, o 12:56
Lokalizacja: Gdańsk
Silnik: 1.8 Z18XE


Re: pisk przepustnicy (?), nie odpala, nie kręci

Postprzez macaron » 12 paź 2016, o 09:45

Dziwne rzeczy się dzieją, ale ogólnie to jestem zadowolony. Kilka dni auto postało nieruszane bo czekałem aż kumpel pożyczy mi wtyczkę OBD. Wczoraj jak zabrałem się do sprawdzania błędów to najpierw podłączyłem aku - piszczenia nie słychać. Odpiąłem na chwilę i jeszcze raz podłączam - jest ok. Wsiadam do auta, próbuję odpalić - bez problemu ruszył, nadal świeciła się kontrolka błędu silnika. Próbuję zgasić auto i... ku mojemu zdziwieniu wszystko było w porzadku, silnik wyłączył się bez najmniejszego problemu. Dla pewności powtórzyłem test. Wszystko ok.
Zadowolony, że auto śmiga bez konieczności wizyty u mechanika podłączyłem wtyczkę, żeby zobaczyć jakie błędy są. Skorzystałem z wtyczki na bluetooth i podpiąłem do laptopa, na nim odpaliłem program VauxCheck. Po odczycie dostałem taką listę błędów:
Kod: Zaznacz cały
Kod usterki    Kod type          Definicja
P0100          Zarajestrowany    Obwod przeplywomierza MAF lub VAF – wadliwe dzialanie
P0100          Oczekujący        Obwod przeplywomierza MAF lub VAF – wadliwe dzialanie
P0380          Zarajestrowany    Obwod swiec zarowych lub podgrzewacza 'A' – wadliwe dzialanie
U2139          Oczekujący        Usterka specyficzna dla producenta - brak definicji w bazie
P0500          Oczekujący        Dostępne wiele definicji:
                                    Czujnik predkosci pojazdu VSS – wadliwe dzialanie
                                    Czujnik predkosci pojazdu VSS – wadliwe dzialanie
U2108          Zarajestrowany    Dostępne wiele definicji:
                                    Sterownik Silnika /Sterownik ABS/sterownik kontroli trakcji - blad komunikacji
                                    CAN-BUS brak komunikacji z ABS/TC
P0070          Oczekujący        Obwod czujnika temperatury powietrza otoczenia - wadliwe dzialanie
P0650          Zarajestrowany    Obwod sterujacy kontrolki diagnostycznej (MIL) – wadliwe dzialanie
P0560          Oczekujący        Uklad zasilania elektrycznego – wadliwe dzialanie
P0380          Zarajestrowany    Obwod swiec zarowych lub podgrzewacza 'A' – wadliwe dzialanie

I teraz pytanie do Was, znawców, czy coś tu jest niepokojącego? Bo auto zachowuje się bardzo dobrze, jeździłem z włączoną aplikacją do obd i żadnych niepokojących wskazań nie było. Nawet wskazania przepustnicy nie wskazywały na to, że nie działa, bo % otwarcia się zmieniał w zależności od użycia gazu.

Jedyne wnioski jakie mi się nasuwają z tej awarii to przez uszkodzoną w warsztacie klapkę od bezpieczników i całodzienną jazdę w ulewach musiało coś gdzieś się zalać i po osuszeniu wróciło do normy.
macaron
Nauka jazdy
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5 paź 2016, o 20:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: pisk przepustnicy (?), nie odpala, nie kręci

Postprzez umek19 » 12 paź 2016, o 11:13

Te oczekujące to chyba które nadal występują. Juz chyba ktoś to pisał, sprawdz połączenia na komputerze silnika(przednie nadkole strona kierowcy) i w skrzynce bezpieczników pod maską. To pewne , że kostki sa podpięte ale bardziej chodzi , żeby te wtyczki odpiąć i spryskać jakimś środkiem poprawiającym kontakt połączeń elektrycznych. Bo jeśli cos tam zamokło to zaraz bedzie zielone( zaśniedziałe). Bo P0100 i P0070 to błędy przepływki, P0380- świece a P0500 sterowanie turbiną. Jeszcze inna opcja to jak było na forum - uszkodzona przepływka blokuje komputer i wszystko wariuje.
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Poprzednia strona

Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

cron
stat4u
Dziękujemy za wsparcie naszego forum firmie KodIT Usługi Informatyczne - Odzyskiwanie danych Poznań.