przez deepower » 28 maja 2012, o 15:24
Witam STG-GTC. Ja mam przejechane już Astrą H 1.7 CDTI 2007r. 101 km 200000 tyś km czyściutki silnik zero wycieków i zero problemów i dalej jeżdżę na Mobil 1 OW 40 Turbo Diesel dlatego że ma komponenty przystosowane konkretnie do Diesla to przykład. Możesz być spokojny olej nie przereklamowany jak CASTROL EDEG 5W 30, który kosztował 220 zł za 4 litry. Jak miałem wlanego na początku oczywiście taki w serwisie opla mieli to wlali Castrola EDEG 5W 30 to brał mi olej co parę tyś km musiałem trochę dolewać do przeglądu samochód serwisowany tylko w ASO nigdzie więcej a jak zalałem mobila to problem się skończył od przeglądu do przeglądu już od paru lat nie wyciągam miarki do roku lub 30000 tyś km a stan oleju jet na tym samym poziomie. ZALEJ SOBIE NAJNOWSZY PRODUKT MOBILA SZCZEGÓLNIE ZALECANY DO DPF CZYLI "Mobil 1 ESP 0W-40 dexos2. W pełni syntetyczny olej silnikowy posiadający dopuszczenie General Motors Dexos2™ posiada specyfikację GM-LL-A-025 i GM -LL-B-025 . Nawet GM poleca zalewać nie oplowski tylko MOBIL 1w książce serwisowej. Nie przerażaj się zmianą producenta te oleje syntetyczne są w pełni mieszalne możesz nawet mieszać z innymi o tych samych parametrach czyli 5w30,5w40,0w30,0w40. Mam też Corsę c 1.3 CDTI 2004 też miała Castrola zalanego w Bielsku Białej z takim wyjechała z salonu i było to samo brała olej a po 60000 tyś km zalałem mobila i nie ma problemu od 5 lat teraz jeździ nią żona i nadal sprawuje się świetnie i nie muszę się martwić czy powie że jej się zapala kontrolka żółta, która prosi o dolanie oleju. Pamiętaj "Mobil 1 ESP 0W-40 dexos2 zalej prawie pod max nie żałuj dla hydrauliki nawet lepiej. Ja zawsze kupuje sobie na allegro od lat do dwóch samochodów wychodzi naprawdę tanio z przesyłką kurierem z Hurtowni i podstawiam zawsze na serwis z samochodem.
Ostatnio edytowano 4 lis 2012, o 23:12 przez
deepower, łącznie edytowano 1 raz