Astra 3 forum Astra H forum

Opel Astra H forum


Przebieg Opel Astra 3 forum gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Cz�ści do Opla Astra H Profesjonalne odzyskiwanie danych

dwumasa 1,9 cdti

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

dwumasa 1,9 cdti

Postprzez b.szczypior » 3 maja 2014, o 08:51

mam pytanko
padła mi dwu masa , nie chcę ponosić dużych kosztów, lepiej założyć używkę czy po regeneracji
b.szczypior
Nauka jazdy
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 maja 2014, o 08:42


Re: dwumasa 1,9 cdti

Postprzez mateusz » 3 maja 2014, o 17:39

o uzywce (wedlug mnie) zapomnij. nikt Ci nie powie ile naprawde ma km zrobione. dwumasa siada po ok 200-250k km. a co co regeneracji... nie moge sie bardzo wypowiedziec ale jedna firma zrobi dobrze a dwie spieprza sprawe a zaplacisz 50-75% ceny nowej dwumasy. wiec nieraz warto sie zastanowic i albo zaplacic raz a porzadnie (nowka i jedna robocizna) lub taniej czesc a kilka razy robic to i wyjdzie Ci wiecej. to juz indywidualna decyzja uzytkownika.
Avatar użytkownika
mateusz
Weteran
 
Posty: 548
Dołączył(a): 20 cze 2013, o 13:54
Lokalizacja: OPR Głogówek
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: dwumasa 1,9 cdti

Postprzez tomcio1810 » 5 maja 2014, o 16:35

Popieram odpowiedz kolegi, co do regeneracj dobra firma to znajduje sie w warszawie, która regeneruje dwumasy, ale sam osobiście doradzał bym kupic nowe, lecz nie made i n china tylko luk sachs
tomcio1810
Kierowca
 
Posty: 12
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 21:05
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTL

Re: dwumasa 1,9 cdti

Postprzez raczek » 4 cze 2014, o 11:28

Najlepiej to całkowicie się tego pozbądź :D Dwumasa to kosztowna zabawa ale jeśli już to oczywiście zalecam nówkę, w używki nie ma się co bawić, szkoda pieniedzy i czasu. Zestawik od Valeo bardzo fajnie daje radę http://sprzegladoaut.pl/csa/sklep/
raczek
Klubowicz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 24 paź 2013, o 08:14
Silnik: 2.0T Z20LER

Re: dwumasa 1,9 cdti

Postprzez Pucian » 16 cze 2014, o 23:29

Witam.Moja Astra 1.9cdti 150KM właśnie jest w warsztacie na wymianie dwumasy.Kompletny zestaw kupiłem na allegro ( http://allegro.pl/sprzeglo-kolo-dwumaso ... 88852.html. ).Nawet przez chwilę nie pomyślałem o regeneracji, lub zamienniku.Kupiłem komplet Sachs-a za 2368 zł i mam nadzieję że moja Astra zacznie w końcu normalnie jeździć:) Dokupiłem również uszczelniacz na wał korbowy ( mam nadzieję że dobrze to nazwałem) gdyż tak doradził mi sprzedawca,i czytając różne fora,spotkałem się z opiniami,że warto go również wymienić.Niestety autem przejadę się dopiero za miesiąc,gdyż pracuję za granicą.Ogólnie Astra była kupiona w Niemczech.przetarta od strony kierowcy.Wymieniłem wszystkie płyny,filtry,oraz rozrząd (całość ok 1500zł.),po wymianie dwumasy,auto jedzie do mojego kolegi na wymianę pary drzwi (lewych) oraz malowanie całego boku (kolor Astry czarny) i polerowanie.Drzwi golasy,to koszt 500zł za pare,a reszta 1200zł. na gotowo.Acha koszt wymiany dwumasy -400 zł.(podobno po znajomości).Następnie mam zamiar sprawdzić zawieszenie,oraz muszę dokupić komplet felg strukturalnych,wraz z kołpakami,no i oczywiście muszę zakupić opony.Auto robię dla mojej dziewczyny,i mam zamiar wymienić wszystko,co będzie wzbudzało moje zastrzeżenia.Jestem otwarty na sugestie i rady,oraz chętnie podzielę się moimi doświadczeniami.Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie.
Pucian
Kierowca
 
Posty: 17
Dołączył(a): 16 cze 2014, o 22:04
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Re: dwumasa 1,9 cdti

Postprzez Pucian » 18 lip 2014, o 19:24

Witam.A więc,sprzęgło dwumasowe wymienione,wszystko lala i wogóle cacy,oprócz tego,że autem jak szarpało,tak szarpie.... Moje obserwacje: szarpie autem,lub wyczuwam mocne drgania do 1500 obrotów ,potem do 2000 obr. auto jest bardzo ospałe,lecz po przekroczeniu 2000 obr. dosłownie wyrywa się w drogę (150KM). Czy miał ktoś podobne objawy,bo mechanicy u nas tacy że tylko rozkładają ręce????? Jest to strasznie uciążliwe szczególnie podczas jazdy w mieście,bywa że muszę przytrzymać go na sprzęgle,redukują na dwójkę,bo na przejściu dla pieszych ludzie położyliby się ze śmiechu.Przy ruszaniu też jest problem,bo muszę dokładnie odmierzyć naciśnięcie gazu,gdyż inaczej szarpie.Na wyższych biegach jest lepiej,ale czuję dziwne wibracje auta.Może to coś z mieszanką, lub z wtryskiem? Proszę o poradę i pozdrawiam
Pucian
Kierowca
 
Posty: 17
Dołączył(a): 16 cze 2014, o 22:04
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Re: dwumasa 1,9 cdti

Postprzez szmic » 18 lip 2014, o 19:28

Poszukaj tematów o klapach wirowych, EGR też do wglądu
szmic
Weteran
 
Posty: 820
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: dwumasa 1,9 cdti

Postprzez Pucian » 18 lip 2014, o 19:35

Ok.Zaraz będę czytał. Zauważyłem że auto do 2000 obr.strasznie się muli,muszę lizać gaz żeby je rozpędzić,inaczej zaczyna szarpać. Podobno był błąd o wtryskiwaczu,ale nic więcej nie wiem,gdyż doszedł mi problem z klimą i tak jeżdżę od mechanika do mechanika,a każdy kasuje błędy.:) myśląc że to pomoże.Dzięki za info,zaraz będę czytał.pozdrawiam
Pucian
Kierowca
 
Posty: 17
Dołączył(a): 16 cze 2014, o 22:04
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Re: dwumasa 1,9 cdti

Postprzez kaliope » 18 lip 2014, o 21:48

Pucian napisał(a): i tak jeżdżę od mechanika do mechanika,


ile ja już widziałem takich wpisów przy z19dth, a ludzie się upierają, że muszą mieć 150 koni. Trzeba było brać z19dt, chipowac do 150 koni i miałbyś fajnego diesla. Ehh,,,,, no nic, pachnie mi to EGR'em. Trzeba go dobrze wyczyścić, sprawdzić jak chodzi iglica, wyczyścić przepustnicę, wyczyścić boost sensor, popatrzeć jak chodzi listwa na klapach podczas przygazówki
Avatar użytkownika
kaliope
Starszy klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: dwumasa 1,9 cdti

Postprzez Pucian » 19 lip 2014, o 10:15

Ja wogóle nie chciałem diesela zawsze kupowałem benzyniaki, ale te auto trafiło mi się prosto z lawety,którą przyjechało z niemiec,a więc żaden nasz rodzimy mechanik,nie zdążył sobie jeszcze nic odkręcić:) a do tego z bogatym wyposażeniem,po atrakcyjnej cenie od kolegi. Chciałem po prostu wymienić wszystko,od A do Z, tym bardziej że to dla mojej dziewczyny,także cena nie gra roli. Po prostu przeraża mnie poziom wiedzy mechaników,i jestem już po wymianie podstawowych elementów (dwumasa,oleje,rozrząd itp.) a auto jeździ jak dupa wołowa.A do tego jeszcze klima siadła jeden dzień po full servisie,gdzie przedtem wszystko było ok. Nie mogę znaleźć rzetelnego mechanika,który porobiłby mi wszystko tak ,jak powinno być.Strach oddawać auto w ich ręce.Niestety ja pracuję za granicą,i nie mogę zająć się tym osobiście.
Ostatnio edytowano 19 lip 2014, o 10:43 przez Pucian, łącznie edytowano 1 raz
Pucian
Kierowca
 
Posty: 17
Dołączył(a): 16 cze 2014, o 22:04
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Następna strona

Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 101 gości

stat4u
Dziękujemy za wsparcie naszego forum firmie KodIT Usługi Informatyczne - Odzyskiwanie danych Poznań.