Witam
Od niedawna pojawia mi się błąd P2279. Przy prędkości powyżej 120 km/h, osiągnięciu 3 tyś obrotów i rozpoczęciu hamowania silnikiem, auto przechodzi w tryb serwisowy ( kontrolka z kluczykiem ), metodą gaz + hamulec P2279, na podstawowym OBDII także. Błąd oczywiście znika przy ponownym rozruchu. Przy rozpędzaniu auta jeszcze niedogrzanego problem się nie pojawia, zaś kiedy osiągnie już swoją temperaturę 87-90 problem występuje. Na pozostałych biegach 1,2,3,4 i skali obrotu do 4 tyś jest wszystko ok, auto się prawidłowo odpycha.
Nadmienię auto na jałowym pali 0,5 l/h, wcześniej było 0,3 l/h - mowa o rozgrzanym.
To co zostało sprawdzone/ zrobione bez pomocy komputera ( na razie ):
- Wyczyszczony EGR
- Przepustnica
- Przewody układu dolotowego ( mały luz na przewodzie zaraz pod górną osłoną silnika )
- Turbina czysta
W tym przypadku co jeszcze należałoby sprawdzić/wyczyścić ? W przypadku podpięcia pod kompa na jakie parametry patrzeć ?
Z góry dziękuję