przez kretpl77 » 25 kwi 2016, o 19:59
Witam może zacznę od początku. Posiadam Opla astre H 1,9 150 km 2007r . Jakies 3 tyg. temu wymienilem caly rozrzad filtry olej . Pojezdziłem autem po wymianie moze 3-4 dni. Podczas powrotu do domu auto poprostu mi zgasło , myslalem na poczatku ze skonczylo mi sie paliwo poniewaz mialem juz rezerwe ale komputer pokazywał ze przejade jeszcze 35 km i wskazówka tez miała jeszcze daleko do ,,0'' . Zatrzymałem sie zapalilem silnik ponownie , przejechalem moze z kilometr i auto ponownie zgaslo , zrobilem tak jeszcze moze z 2 razy po czym auto juz wcale nie chcialo zapalic . po pewnej chwili dolalem paliwa ale to nie przyniosło rezultatu . Musialem auto holowac do warsztatu. Pierwsza diagnoza na komputerze wskazała uszkodzona przepustnice , po wyciagnieciu starej okazało sie ze w ukladzie scalonym jest wypalona dziura . Została zamowiona nowa przepustnica oryginał . niestety nie przyniosło to rezultatu auto odpala ale po chwili gasnie. Bledy jakie teraz sie pojawiały dotyczyly wtryskow a dokladnie zwarcia wtryskow czy cos podobnego (nie wiem dokladnie , przekazuje to co mowil mi mechanik) wtryski zostały sprawdzone , i opinia specjalisty byla taka ze moze i niebawem trzeba bedzie pomyslec o regeneracji ale nie jest jeszcze tak zle i napewno wtryski nie powoduja tego problemu. Mam kolege ktory ma identyczne auto jak moje i dogadalem sie zeby wstawil swoj samochod do tego mechanika zeby mogl sobie poprzekladac kilka częsci ktore typowal jako winowajce tego calego zamieszania ( nie wiem dokladnie co podmienial ) no ale niestety to rowniez nie pomogło auto jak gasło tak gasnie( cos ewidentnie odcina mu paliwo ) teraz mechanik sprawda instalacje elektryczna byc moze tam doszlo do jakiegos zwarcia a jezeli nic nie znajdzie to obstawia sterownik . Może ktoś ma jakies rady podpowiedzi dotyczace tego przypadku , bylbym bardzo wdzieczny za wskazowki i pomoc .