Astra 3 forum Astra H forum

Opel Astra H forum


Przebieg Opel Astra 3 forum gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Cz�ści do Opla Astra H Profesjonalne odzyskiwanie danych

Pytania pozostawione bez odpowiedzi- w trakcie segregacji...

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Pytania pozostawione bez odpowiedzi- w trakcie segregacji...

Postprzez paco1908 » 4 lip 2012, o 09:27

Witam, od okolo 3 tygodni kilka razy dziennie wyswietla mi sie informacja by sprawdzic poziom plynu chlodzacego. Jest to dziwne gdyz przez ten okres poziom w zbiorniczku jest na stalym idealnym poziomie. Czy myslicie ze przyczyna tkwi w czujniku czy trzeba źródła szukac gdzies indziej z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam
2012-07-04 09.20.08.jpg
2012-07-04 09.20.08.jpg (101.09 KiB) Przeglądane 13044 razy

Przesylam przy okazji zdjecie tego oto komunikatu.
paco1908
Kierowca
 
Posty: 20
Dołączył(a): 4 maja 2012, o 13:51
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH


Re: Czujnik płynu chłodzącego.

Postprzez pprzybył » 12 lip 2012, o 13:51

pprzybył
Starszy kierowca
 
Posty: 42
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 14:39
Silnik: 1.8 Z18XER

Błąd ECN 190158 tryb serwisowy po wejsciu na obroty

Postprzez Zakrza » 7 paź 2013, o 19:45

Witam
Mam taki problem ze swoja Astra H 1,9 Silnik DTL
Ostatnio jechałem jakieś 160 na trasie. Krotki odcinek jakieś 13 km
Później zobaczyłem ,że świeci mi sie check na blacie. Byłem u kumpla na kompie. Wyryto uszkodzony czujnik ciśnienia DPF lub przewody. Teraz do środy musze tak jeździć. Czy coś sie może stać? Ktoś miał podobny problem? Astra śmiga jak przed awarią ,ale wole ja naprawić bo z DPF to chyba żartów nie ma. Pozdrawiam.
Zakrza
Kierowca
 
Posty: 13
Dołączył(a): 18 wrz 2013, o 19:52
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTL

Re: Błąd ECN 190158 tryb serwisowy po wejsciu na obroty

Postprzez Zakrza » 10 paź 2013, o 17:03

Witam
Problem rozwiązany. Był to pęknięty wężyk od DPF. Po usunięciu awarii wszystko wróciło do normy :)
Zakrza
Kierowca
 
Posty: 13
Dołączył(a): 18 wrz 2013, o 19:52
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTL

ASTRA nie odpala !! :( :(

Postprzez AstroMental » 11 sty 2014, o 00:17

Witam Wszystkich.

Mam poważny problem, mianowicie kupiłem 10 dni temu Astrę H kombi 1.7 cdti 100kM 2005r

Przy zakupie wszystko było wporządku, astra odpalała, silnik pracował dobrze.
Na drugi dzień auto stało, trzeciego miałem problem z odpaleniem - silnik kręcił ale nie odpalał !!!
Po ok godzinie zakreciłem z 2 razy i odpalił, od tej pory aż do wczoraj palił, silnik cały czas pracował dobrze.
Wczoraj nie chciał zapalić ponownie i do dziś nie moge go odpalić. Wymieniłem świece ale nic to nie pomogło (ale były w opłakanym stanie - to muszę przyznać).
Co może być przyczyną że nie odpala.. kręci jak należy ale nie chce załapać.
Czy może być to związane z kluczykiem scyzorykiem który ciągle się rozchodzi i często blokuje ?? podobno jest tam jakieś zabezpieczenie przed kradzieżą, uniemożliwiające rozruch ??
Z deski wyskakują dwa błędy: ECN 050074 i ECN 050056 ? czy mogą one mieć wpływ na rozruch silnika :?:?

Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam !!
AstroMental
Nauka jazdy
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11 sty 2014, o 00:09
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: ASTRA nie odpala !! :( :(

Postprzez MsWiki29 » 27 sty 2014, o 15:57

Jak mi się kręcił a nie odpalał- a dodatkowo wydobywał sie dym spod maski - to miałam problem z EGRem
MsWiki29
Kierowca
 
Posty: 28
Dołączył(a): 29 lis 2013, o 21:24
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Alternator - jak podłączyć 3 przewody ?

Postprzez irokez » 8 lis 2014, o 19:07

Witam, wszystkich na forum - właśnie jestem świeżo zarejestrowanym użytkownikiem.
Niedawno kupiłem Opla Astrę H 2006 rok silnik 1,9 (Z19DT) ale dzisiaj zauważyłem, że w aucie był wymieniany alternator i obok niego leży na silniku jakiś przewód z oczkiem (okrągłym) (prawdopodobnie był przykręcony do ... chyba alternatora) gdy się włączy zapłon to pojawia się na nim 12 V (+). Biorąc pod uwagę fakt, że do alternatora już są podłączone dwa przewody - to nie bardzo wiem gdzie powinien być podłączony ten trzeci co leży luzem. Teraz go zaizolowałem i nadal leży sobie na silniku w okolicy alternatora.
Mam pytanie czy ktoś wie gdzie musi to być podłączone.?
Nadmieniam, że żadna kontrolka się nie pali na desce z błędem a po odczytaniu kodów błędów pokazują się tylko 2. Pierwszy to P0650 a drugi to P0070.
Po włączeniu zapłonu jest ładowanie na poziomie 14,2 V
Nie jestem pewny ale czy ten trzeci przewód z oczkiem powinien być podłączony razem do alternatora z tym drugim przewodem o takim samym oczku. Nie podłączyłem tego - obawiam się zwarcia. (alternator ma tylko dwa wyjścia)
Być może dlatego pojawia się kod błędu P0650 (sterowanie - usterka obwodu prądowego). Ten trzeci nie podłączony przewód jest od komputera i dlatego wyświetla się taki kod blędu.

Z góry dziękuję za podpowiedzi - gdzie podłączyć ten trzeci przewód z oczkiem. Pozdrawiam Patryk.
irokez
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8 lis 2014, o 18:41
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

sterowanie klap wirowych

Postprzez niuniek0410 » 11 lut 2015, o 20:14

czy ktos mi może powiedziec gdzie dostane sterowanie klap wirowych do astry 1,9 16v cdti na śląsku lub zagłebiu
niuniek0410
Kierowca
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5 lut 2015, o 17:28
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Dioda informująca o wypalaniu DPF

Postprzez kaliope » 17 lut 2015, o 20:57

Polecam przejrzeć wątek i przetestować założenie diody informującej o wypalaniu DPF. Niektórzy mówią, że im nie działa ale kilku zadowolonych już jest. Najpierw można zrobić test z bele jaką żaróweczką i patrzeć czy się zapali przy wypalaniu a potem śmiało dołożyć diodę.

Więcej tutaj: http://klubzafira.pl/forum/dpfegr/dioda ... iltra-dpf/
Avatar użytkownika
kaliope
Starszy klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: sterowanie klap wirowych

Postprzez kaliope » 17 lut 2015, o 21:01

co masz na myśli przez sterowanie? Siłownik klap?
Avatar użytkownika
kaliope
Starszy klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT


Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości

stat4u
Dziękujemy za wsparcie naszego forum firmie KodIT Usługi Informatyczne - Odzyskiwanie danych Poznań.