Astra 3 forum Astra H forum

Opel Astra H forum

Przebieg Opel Astra 3 forum gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Cz�ści do Opla Astra H Profesjonalne odzyskiwanie danych

Skrzynia biegów M20 Potrzebna pomoc !

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Skrzynia biegów M20 Potrzebna pomoc !

Postprzez Mateoo » 3 wrz 2016, o 15:54

Witam
Posiadam Astre 1.3Cdti z sześcio- biegową skrzynią biegów M20 po regeneracji, która odbyła sie rok temu, a teraz umarła po raz wtórny :lol:
Problem polega w tym: jestem mechanikiem z duzym doswiadczeniem z wykluczeniem remontu skrzyni, nie mam pojęcia jak ją rozebrać. Chciałbym prosicić o pomoc Was forumowiczów. Dodaje zdjecie ;)
Pozdro
Załączniki
DSC_00341.jpg
DSC_00341.jpg (151.38 KiB) Przeglądane 11421 razy
Mateoo
Kierowca

Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH

Re: Skrzynia biegów M20 Potrzebna pomoc !

Postprzez sparspar » 4 wrz 2016, o 19:47

Skoro jesteś mechanikiem to widzisz, że ten wałek sprzęgłowy powinien wyjść z lozyskiem.....Nie rozumiem jakiej pomocy oczekujesz....
Zakładając swój wątek sprecyzujcie problem bo nikt nie czyta w myślach i nie wie jakie błędy Wam wyskakują.A potem starajcie się ukończyć każdy rozpoczęty wątek.
sparspar
Moderator

Silnik: 1.8 Z18XE

Postprzez Mateoo » 5 wrz 2016, o 06:53

sparspar napisał(a):Skoro jesteś mechanikiem to widzisz, że ten wałek sprzęgłowy powinien wyjść z lozyskiem.....Nie rozumiem jakiej pomocy oczekujesz....

Cześć .
Umiesz czytać ze zrozumieniem ? "jestem mechanikiem z duzym doswiadczeniem z wykluczeniem remontu skrzyni, nie mam pojęcia jak ją rozebrać." Liczyłem na pomoc w stylu.... żeby wyszedł ci ten wałek przeszkadza ci wałek atakujący tip..... I gdzie mogę coś takiego dostać (wałek sprzęgła o ile sie nie myle ?)
Mateoo
Kierowca

Postprzez Mateoo » 5 wrz 2016, o 07:08