Strona 1 z 1

Tryb awaryjny + kontrolka kontroli trakcji + wyższe obroty

PostNapisane: 21 paź 2016, o 15:53
przez Jumper1994
Witam, mam dziwny problem, jadąc sobie powoli po mieście wiadomo co 5m hamulec/gaz... auto wchodziło kilkakrotnie w tryb awaryjny, jednocześnie zapalił się samochód z kluczem z kontrolą trakcji, auto dostało,podwyższonych obrotów około 1200 oczywiście stałych, nie było reakcji w ogóle na gaz, nawet po wciśnięciu pedału do końca, problem przeszedł po zgaszeniu i ponownym odpaleniu, lecz za około 1km znów stało się to samo... i dzieje do tej pory... , dodaję załącznik z tym dziwnym zjawiskiem ;/.ktoś może wie czego to mogą być przyczyny ?

Re: Tryb awaryjny + kontrolka kontroli trakcji + wyższe obro

PostNapisane: 21 paź 2016, o 20:52
przez sparspar

Re: Tryb awaryjny + kontrolka kontroli trakcji + wyższe obro

PostNapisane: 24 paź 2016, o 19:00
przez Jumper1994
Witam
Dziękuje bardzo za pomoc, tak właśnie było jak opisana jest ta usterka w linku, WD kupione, przeczyścimy, i zobaczymy, aktualnie jeżdżę bez tej operacji i jest w porządku, taki wymysł Asterka widocznie miała. Jak już jesteśmy o czyszczeniu styków itp, to podzielę się informacją na temat przepustnicy i olej w elektronice którego miałem aż 25ml+ , plus do tego, zapieczone przez olej styki po których poruszał się mechanizm. Objawem było przejście auta w tryb awaryjny i spadek mocny jak by turbo nie pracowało.., wystarczyło przeczyścić WD i dobrze wysuszyć :) 20zł za środek lepszy niż 250zł-300zł za zregenerowaną przepustnice. Taka mała ciekawostka ;). Pozdrawiam

Re: Tryb awaryjny + kontrolka kontroli trakcji + wyższe obro

PostNapisane: 2 lis 2016, o 23:42
przez artman5
U mnie też przechodziło w tryb awaryjny przy przekroczeniu 1500 obrotów raz na miesiąc, potem za jakiś czas po przekroczeniu 3000 obrotów na autostradzie mi się tryb awaryjny włączył ,na 10-20 km pomagało wyłączenie silnika na parę minut,wtedy gdy masz tempomat najlepszym sposobem jest jego załączenie i ustawienie na ok 100 km/h (autostrada) lub mniej i można jechać nawet 200-300 km do serwisu. Pomaga przeczyszczenie styków ECU (sterownika silnika ).