Witam,
Posiadam Astre 1.7 Cdti Z17DTH przebieg 147tyś km
Opiszę wam problem jaki mnie dotknął. Otóż niestety nie ja prowadziłem pojazd tylko inna osoba. Po zapaleniu pojazdy który wcześniej przejechał jakieś 120km i wszystko było okej mignęła kontrolka oleju... niestety brak reakcji ze strony kierowcy ruszył więc dalej, po przejechaniu 500m kontrolka się zapaliła i stanął na poboczu, wyłączył silnik i sprawdził stan oleju następnie niestety wsiadł i przejechał kolejne 500m z świecącą lampką oleju , wpadł na pomysł, że warto się zatrzymać no i reszta podróży do warsztatu na szczęście na holu. Na początku nakierowałem mechanika na nakrętkę pompy oleju czyli element który lubi zawieźć a tu nagle rozczarowanie bo rozsypało się koło pasowe w drobny mak. Po dalszych oględzinach dotarł że koło napędowe pompy oleju to zamontowane na wałku i sam wałek też są zniszczone. Co było następstwem jazdy bez ciśnienia. Moje pytanie jest następujące: Jak się nazywa i gdzie mogę znaleźć ten felerny wałek napędzający pompę oleju?? ile on może kosztować i czy po takim opisie zdarzenia pomoże ktoś czy mogło coś jeszcze się posypać.
Dodam, że auto miało rozrząd wymieniany 40tyś temu.
Pozdrawiam i proszę o szybki odzew